מבזקיםפוליטי / מדיני

מיכאלי מקדמת את בחירת הרשימה לכנסת ויו"ר העבודה בפריימריז

ועידת מפלגת העבודה תתכנס להמשך יצירת שיוויון מגדרי במוסדות המפלגה, והבטחת בחירת יו"ר המפלגה והרשימה לכנסת, על ידי כלל חברי המפלגה

מפלגת העבודה הודיעה הערב (שבת) על כינוס ועידת המפלגה באופן מקוון ביום חמישי הקרוב. על סדר היום, שאושר על ידי הנהלת המפלגה, יעמדו מספר נושאים, שביניהם:

• אישור צירופים לועידת המפלגה (צירופי נשים ליצירת שיוויון מגדרי בהתאם להחלטת הועידה שנערכה בחודש מאי 2021).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

• הבטחת בחירת יו"ר המפלגה, ואת הרשימה לכנסת על ידי כלל חברי המפלגה ( מוצע להסדיר חוקתית את מעמדם של כלל חברי המפלגה ואת זכותם הבלעדית לבחור את יו"ר המפלגה ואת הרשימה לכנסת כך שוועידת המפלגה או כל מוסד אחר לא יוכל לשנות זאת. למעשה, המוסד היחיד מרגע אישור תיקון החוקה אשר יהיה רשאי להעביר את זכות הבחירה האמורה של כלל חברי המפלגה יהיו חברי המפלגה עצמם. המוסד אליו ישתייכו כלל חברות וחברי המפלגה ייקרא: "מליאת חברות וחברי המפלגה" או "המליאה". סמכויות נוספות של המליאה יהיו: החלטה על פירוק מרצון, שינוי שם המפלגה ושינוי בסמכויות המליאה, בסדרי עבודה וכינוסה).

• הסמכת הנהלה לכינוס ועידה באמצעים מקוונים.

יו״ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, אמרה: ״הנהלת מפלגת העבודה אישרה היום את הצעד המתבקש וההכרחי שכבר לפני שנים היה צריך להעביר אותו – יישום ההחלטה על שוויון מגדרי במוסדות המפלגה. בתור המפלגה שמובילה רשימה שוויונית מגדרית בכנסת, כך כל מוסדות המפלגה צריכים לפעול. כמו כן, בתור מפלגה דמוקרטית ששומרת על היותה כזו מאז הקמתה, הוחלט לעגן בחוקת המפלגה ולחזק את זכויות חברות וחברי המפלגה כך שזכותם לבחור יו״ר המפלגה, את רשימתה לכנסת ונושאים נוספים לא יוכלו להילקח מהם, דבר שלצערי כמעט וקרה בשנה שעברה. אני מברכת את מפלגתנו על הצעדים הראויים והחשובים הללו וקוראת לחברי וחברות ועידת המפלגה לתמוך בהצעות המובאות״.

צילום: לנס הפקות

Back to top button