אינטרנט

הקמפיין הפרובוקטיבי של OKCupid נאסר לפרסום במספר ערים גדולות בארה"ב

אפליקציית הדייטינג הפופולרית OkCupid, הידועה בקמפיינים הפרסומיים הפרובוקטיביים שלה, עשתה זאת שוב: תמונות מהקמפיין שעלה בסוף השבוע (תחת הכותרת Every Single Person וקרא להכלה של השונה), כבר הספיקו להיות מוחרמות בכמה ערים מרכזיות בארה״ב. כך לדוגמה, תמונות שכללו עישון מריחואנה (עם מצתים בין בהונות הרגליים) ו"מחבקי עצים" (תמונה המציגה עץ הגדל מתוך המכנסיים של הדוגמן) – נאסרו על ידי רשות התעבורה בשיקגו. תמונות נוספות, עם ״נושאים להט"ביים״ נאסרו גם בניו יורק. החרם מתמקד בעיקר בתמונות הכוללות זהויות ספציפיות לקהילה דוגמת "פנסקסואל", "bear" (דוב) ו"א-בינארי".

צילום: Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari)

ב-OkCupid מאמינים בקמפיין למרות החרם. "בילינו שנים ביצירת אפליקציית היכרויות שבה כולם מרגישים בבית, והקמפיין הזה באמת מדגיש את כל האנשים השונים שמשתמשים ב- OkCupid", אמרה מליסה הובלי, מנהלת השיווק העולמית ב- OkCupid.

שנת 2021 הייתה שנה של גדילה בשימוש של משתמשים מהקהילה באפליקציה – אולי גם בזכות הרחבה נוספת של הזהויות המגדריות והמיניות באפליקציה (כעת ישנן יותר מ-60 זהויות אפשריות). OkCupid דיווחה על עלייה מאסיבית של 20% בהרשמות מאנשים א-בינאריים מאז הקיץ האחרון, ועלייה של 5% במשתמשים המזדהים כביסקסואלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari)

לצורך הקמפיין חברה OkCupid לסוכנות הקריאייטיב Mekanism, האמן האיטלקי מאוריציו קאטלאן והצלם פירפאולו פרארי כדי לפתח את הקריאייטיב – סט של מודעות עכשוויות הכולל מגוון רחב של דוגמנים ודוגמניות, עם מסרים שונים. מבקרים בשיקגו, לוס אנג'לס או ניו יורק יוכלו בקרוב לראות את המודעות (המאושרות) מוצגות ברחבי העיר, עם צפי להפצה גלובלית בהמשך השנה.

צילום: Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari)

הקמפיין יוצא לדרך פחות משלושה חודשים לאחר ש- Match Group, חברת האם של OkCupid וחברת ההיכרויות הגדולה בעולם, הודיעה כי הובילה רבע ראשון בשיא. חבילת המותגים שלה, הכוללת את OkCupid , Tinder, Match ו- Hinge, חוותה עלייה חסרת תקדים בשימוש, מה שתרם לעלייה משמעותית בהכנסות בחודשים האחרונים. החברה דיווחה על 668 מיליון דולר בהכנסות לרבעון הראשון – עלייה של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יוזמות השיווק האחרונות של המותג של OkCupid יכולות לסייע במאמצים של Match Match לקיים מומנטום זה.

צילום: Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari)

אודות OkCupid

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת. החברה ממוקמת בניו יורק.

צילום: Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari)

Back to top button