מבזקיםפוליטי / מדיני

מבוכה בוועדת החוקה: אחד המשתתפים בזום קילל את ד"ר אלרעי פרייס

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, השתתפה היום (שלישי) בדיון של ועדת החוקה בכנסת. אחד ממשתתפי הדיון ב"זום" נשמע מקלל את ד"ר אלרעי פרייס, שהשתתקה לרגע והמשיכה מיד בדבריה.

יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב (העבודה) הגיב: "לא נאפשר בוועדת החוקה כל פגיעה בכבודם של עובדות ועובדי הציבור. משנשמע הגידוף במהלך הדיון, מבלי שהיה בידינו לאתר את הדובר, ומבלי שניתן היה לדעת כלפי מי כוונה האמירה – הוריתי לוודא שכל הדוברים המשתתפים בזום מושתקים מידית".

ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה בדיון הוועדה על תקנות התו הירוק המורחב: "הפעלה של הגבלות, תו ירוק כזה או אחר היא כדי להאט את ההדבקה כדי שלא נמצא את עצמנו עוד 10 ימים עם 7000 מאומתים. אנחנו לא יודעים מה יהיה האפקט ברמה לאומית במסה של מתחסנים בגילאי 60 פלוס. אנחנו יודעים ממחקרים שמנת חיסום שלישית מעלה את כמות הנוגדנים תוך כמה ימים או שבוע, אך אין אף מדינה שחיסנה את מעל בני ה-60 חיסון שלישי. אנחנו מקווים שעם כמות מאוד גדולה של בני ה-60 פלוס שבאה להתחסן, נראה שבירה בכמות החולים הקשים והקריטיים, פחות חשוב לנו המאומתים ואת זה כרגע קשה לאמוד מבחינת המהירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה: "אף אחד לא חושב שנרד למקדם הדבקה 0.8, אבל נבלום את המגיפה וזה יסייע לא להגיע למגבלות יותר חמורות"

ארכיון. צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. אין לי צל של ספק שבאמצעים בהם משתמשים היום למפגשי זום ניתן לאתר כל משתתף. חשוב להשקיע את המאמץ ולאתר את החוליגן שהחל לקלל עובד ציבור בתוך כדי הדיון ולמצות איתו את הדין. (בסעודיה אולי היו מורידים לחלאה כזה את הלשון, היות שאנחנו במדינה נאורה ומתקדמת אני מציע להוריד לעבריין רק חצי לשון ואת החצי השני להשאיר על תנאי שלא תהיה חזרה על העבירה.

Back to top button