חדשות הארץמבזקים

לאחר חיפושים נרחבים: גבר על הרצף האוטיסטי אותר בת"א כשהוא מחופש לאשה

ביום חמישי האחרון התקבלה קריאה במוקד ידידים על גבר כבן 24 על הרצף האוטיסטי שנעלם מהמוסד בו הוא שוהה בעיר ראש העין. צוות המוסד דיווח כי מדובר על גבר שאינו בריא בנפשו ובעל רקע פסיכיאטרי מורכב. המשטרה והמוסד ביקשו את עזרת מתנדבי ידידים לסייע לכוחות בחיפושים לאחר שעלה חשש גדול לחייו.

עם קבלת הקריאה הוקם חפ"ק בראש העין ובו עמלו אנשי המשטרה, צוות המוסד ומתנדבי ידידים לעלות על עקבותיו של הנעדר. הם סרקו את מצלמות האבטחה באזור המוסד הפסיכיאטרי, מצלמות של בתי עסק באזור, וכן בדקו מספר כיווני מודיעין שהתקבלו. לאחר בחינת החומרים שהתקבלו עלתה השערה כי הוא יכול להימצא בפתח תקווה, ראש העין או כפר קאסם. אחרי בדיקות נוספות ומידע נוסף הגיעו למסקנה כי הוא נמצא כעת בתל אביב.

כוחות החיפושים התרכזו בחיפושים בעיר תל אביב כאשר מתנדבי ידידים מסניף ראש העין ומסניף תל אביב סורקים את השטח במקומות בהם ייתכן ונמצא הגבר הנעדר. לאחר מספר שעות של חיפושים, אותר הנעדר כשהוא מחופש לאשה, בריא ושלם. המתנדבים דיווחו על כך למשטרה והעבירו אותו לשוטרים להמשך טיפול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ירון הלוי מנהל סניף ראש העין, שפיקד על האירוע מטעם ידידים, סיפר: "מיד עם קבלת הדיווח במוקד, נענו עשרות מתנדבי ידידים והחלו לסרוק את השטח יחד עם כוחות המשטרה במקומות בהם ייתכן ונמצא הנעדר. חפ"ק הוקם עם משטרת ישראל ברחוב אלנבי בתל אביב, הכתובת בה נצפה הנעדר על פי דיווחים שונים. במאמצים רבים ומשותפים, בתום כשעתיים של חיפושים אינטנסיביים, אותר הנעדר כאשר מצבו טוב כשהוא מחופש לאשה על מנת שיהיה קשה לאתרו. הוא הועבר מיידית לטיפולם של אנשי הרפואה במוסד ושוטרי משטרת ישראל. אני מודה למשטרת ישראל ולצוות המוסד הפסיכיאטרי על שיתוף הפעולה ההדוק לאורך החיפושים, ולעשרות המתנדבים היקרים אשר טרחו רבות בחיפושים".

מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

אילוסטרציה: ידידים

Back to top button