בריאותמבזקים

בי"ח סורוקה: עליה דרמטית של 48 חולי קורונה שאושפזו בשבוע האחרון

במחלקה פנימית קורונה וטיפול נמרץ קורונה בבית החולים סורוקה בבאר שבע מאושפזים כעת 30 חולים, מהם 22 במצב קשה ושבעה מונשמים. בשבוע האחרון התקבלו לאשפוז בסורוקה 48 חולי קורונה- עלייה דרמטית ביחס לשבועות קודמים. גם היקף הפניות למיון הנשימתי בסורוקה גובר. המעבדה לווירולוגיה בסורוקה נותנת מענה לכ- 3,800 בדיקות ביום, עם שיעור בדיקות חיוביות של כ- 7.3%.
 
ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, אמר: "אנו עוקבים מקרוב אחר מגמות התחלואה והיקף הפונים לבית החולים, ונערכים בהתאם. אנו כבר ערוכים לפתיחת מחלקה נוספת של קורונה. יש לנו תכנית גם להמשך, וככל שתהייה עלייה בהיקף התחלואה והמאושפזים נפעל על פי תוכנית שתתן מענה לכלל האוכלוסייה. לצד זה בית החולים ממשיך בפעילות השגרתית ואנו עדים להיקפי תחלואה משמעותיים וחריגים יחסית לעונת הקיץ. במטרה לשמור על בריאות המטופלים, המבקרים ואנשי הצוות, אנו מבקשים מהציבור להימנע מביקורים בביה״ח שאינם הכרחיים, ובשל כך אנו מאפשרים מלווה אחד בלבד לכל מאושפז במחלקות השונות."

מוסיף ד״ר קודש: "אני מודה לעובדי בית החולים על השותפות, רוח האחדות ועל הלכידות של כולם במשימה הלאומית שלנו למיגור הנגיף ולהמשך הענקת טיפול מיטבי לתושבי האזור גם בתקופה מאתגרת זו".
 
ד"ר יואב ביחובסקי, מנהל היחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה, אמר: ״אנו עדים לעלייה במקרי הדבקה בזן דלתא, יש תחלואה קשה ומספר המאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ קורונה גדל באופן חד. רק בשבוע שעבר נפתחה היחידה לטיפול נמרץ קורונה וכבר מאושפזים בה 8 חולים במצב קשה. קצב הגעת החולים ואשפוזם גדל בהתאמה וכמו שהתמונה נראית היום צפויים לצערי אשפוזים נוספים. חשוב שהציבור יקפיד על ההנחיות , יתחסן וישמע להנחיות המתעדכנות מעת לעת. אין לנו דרך אחרת למגר את הנגיף וצריך ליישם את כל האמצעים הקיימים כדי להתגבר על התחלואה ולהקטין את היקפיה".

צילום: דוברות סורוקה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button