חדשות הארץמבזקים

אושר: הרשות הפלסטינית תבנה אלף יחידות דיור בשטחי C

שר הביטחון, בני גנץ, אישר היום (רביעי) לרשות הפלסטינית בנייה של אלף יחידות דיור בשטחי C ביהודה ושומרון, מדובר בצעד דרמטי וחריג מצד ישראל, שלא נעשה שנים במטרה למנוע השתלטות פלסטינית.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר בתגובה: "בזמן שבהתיישבות מקפיאים בנייה והורסים בתי יהודים, ממשלת ישראל מפקירה את שטחי יהודה ושומרון לפלסטינים. הממשלה מדרדרת את ריבונות המדינה לעבר אסון לאומי, זה התחיל בהתעלמות מבניה ערבית אסטרטגית מסיבית בכל שטחי C, עובר בהריסות שהולכות ומתגברות של בתי יהודים, וכעת מאשרים בניה נרחבת של הרשות הפלסטינית. זה לא ממשלת 10 מעלות ימינה, אלא 90 מעלות שמאלה".

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים, הגיב אף הוא להחלטה התמוהה ואמר: "רק בשנה האחרונה הוקמו אלפי מבנים בלתי חוקיים על ידי הפלשתינים בשטחי c. בזמן שאלקין וגנץ התווכחו מי יהיה אחראי על הגברת האכיפה נגד ההשתלטות של הרשות הפלסטינית על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון, הבניה הפלסטינית השתוללה. לא רק שהמנהלת לא הוקמה וההשתלטות הפלסטינית נמשכת, אין שום היגיון והצדקה לאשר כעת גם בניה נוספת. במיוחד בזמן שהממשלה מקפיאה את ההתיישבות היהודית ביו"ש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button