צרכנות

משרדים להשקעה – חברת א.ב מוראנו

קרדיט תמונה FREEPIK

התחום של משרדים להשקעה בעולם הנדל"ן קיבל זעזוע רציני ב-2020. בעקבות השלכות מגפת הקורונה משרדים רבים נאלצו להיסגר ואי ודאות גדולה שררה בענף. בנוסף לכך חברות גדולות שיחררו את עובדיהן לעבוד מהבית, הוציאו את העובדים לחל"ת או פשוט סגרו את העבודה מהמשרד בצורה חלקית. יחד עם זאת כל החברות הללו עדיין שמרו על משרדיהם וממשיכות להפעיל את המשרדים במתכונת חלקית, עם הפנים קדימה לראות לאן נושבת הרוח בשנת 2021 והלאה. דבר אחר ברור: המצב הנוכחי לא יישאר כפי שהוא. כבר בתחילת 2021 העולם מתחיל לחזור לשגרה וכל יום שעובר, מאות אלפים מתחסנים בכל העולם ובמיוחד בישראל שנמצאת בראש רשימת המתחסנים בעולם כולו! מה זה אומר לגביי התחום של משרדים להשקעה? יותר חיסונים משמע חזרה לשגרה יותר מהר ושוק העבודה בישראל שגם ככה נאבק להתקיים עם כל הסגרים החוזרים ונשנים, רק מחכה לרגע בו יוכל חזור לפעילות מלאה ולא, לא דרך הזום…. כי עם כל הכבוד לטכנולוגיית הוידאו שמאפשרת לנו לתקשר אחד עם השני דרך מסכים, אין כמו אינטראקציה אנושית ואפילו מחקרים כבר קבעו: העבודה מהבית פחות יעילה! המסקנה: זה הזמן להשקיע בנדל"ן ובמיוחד בתחום של משרדים להשקעה! חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון קרקעות למכירה, משרדים להשקעה, נכסי נדלן מסחרי והשקעה ועוד! מוזמנים לקבוע פגישה לאיתור משרדים להשקעה או נכסים אחרים המתאימים לתקציב ולמטרות ההשקעה שלכם עוד היום!

זה הזמן הטוב ביותר להיכנס להשקעה בסקטור משרדים להשקעה! א.ב מוראנו

דווקא היום כעוד יש בשוק משרדים להשקעה במחירי רצפה, זה הזמן למצוא אותם ולהשקיע בהם לפני שהשוק עולה ומתייצב. גם אם לא תהייה חזרה מלאה לעבודה במשרדים, מה שמסתמן שיהיה, עדיין המחירים ירדו יותר מדי מהצפוי בשל הפחד שאחז במשקיעים בתחילת המשבר בחודש מרץ 2020, לפני שידעו מה הולך לקרות הלאה עם העולם. עד כדי כך הייתה הבהלה גדולה שמשקיעים בשוק ההון ובתחום הנדל"ן מכרו את השקעותיהם במחירי הפסד. כיום אנחנו במקום אחר לגמרי. לא רק שלמדנו לטפל בקורונה טוב יותר ואחוזי התמותה ירדו, פותחו מספר חיסונים בזמן שיא, כפי שמעולם לא ידע המין האנושי! עוד בשנת 2020 בשלהי חודש נובמבר כבר התבשרנו על הגעתם לשוק של החיסונים הראשונים. עבור משקיע הנדל"ן המתעניינים בתחום של נכסים מסחריים למכירה, משרדים להשקעה וכו' זו הייתה בשורה דרמטית ומשמעותית. משקיעי הנדל"ן החכמים הבינו את חשיבות החיסונים ומאותו רגע השוק נמצא בעלייה מטורפת! ומכיוון שהירידה הייתה כל כך  גדולה שוק הנדל"ן המסחרי כיום הוא בעל פוטנציאל הצמיחה הגבוהה ביותר יחד עם תחום התיירות לשנת 2021 והלאה!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפיק ההשקעה בעל פוטנציאל הרווח הגדול ביותר לשנת 2022 – משרדים להשקעה!

גם אם זה ייקח יותר משנה, משרדים להשקעה כיום בתחילת 2021 הם ללא ספק אפיק ההשקעה בעל פוטנציאל התשואה הגבוהה ביותר שנתיים קדימה! החזרה לשגרה לא תהיה בבת אחת. לאחר שהמגפה תמוגר ורוב הציבור יהיה חסין אליה, הפחד ייעלם ויחד איתו הרצון העז של האנשים לחזור לאינטראקציות אנושיות אמיתיות, יהיה חייב לבוא על סיפוקו. נכסים מסחריים למכירה כמו גם משרדים להשקעה שעולים כיום X כסף יעלו לפחות בכ-40% בעוד שנתיים ואולי אף יותר. טרנד העבודה מהבית לא יחזיק מים בכל הסקטורים כי מעבר ליעילות שהעבודה מהשרד מספקת לעומת עבודה מהבית, קיים גם האלמנט החברתי שכה חשוב לעובדים: מקום העבודה, סביבת העבודה, הקשרים האישיים, ארוחות הצהריים המשותפות, ערבי חמישי אחרי העבודה, כל אלה הם גורמים שאסור לאף אחד לזלזל בחשיבותם עבור עובדים במקום העבודה!

בנוסף לכך הנוחות שמקנה המשרד מבחינת ציוד והקשר הישיר בין עובדים, לא במיילים ובהתכתבויות ארוכות ומייגעות, כל אלה גורמים שיחזירו את התחום של משרדים להשקעה למקום גבוה יותר!

"משרדים להשקעה יהיה בין הענפים הרווחים ביותר בעוד כ-5 שנים!"

כלל ידוע הוא שלכל תגובה יש תגובת נגד. ככל שמאורע שקרה קיצוני יותר, כך גדול הסיכוי שמאורע הנגד יהי קיצוני יותר. אין לדעת מה יהיה בעוד כמה שנים אך זה לא תרחיש דמיוני וייתכן מאוד שהמין האנושי ירצה לפצות על אובדן השנה והריחוק החברתי שנצר בקרב האנשים ותיוולד תנועה לעבודה משותפת בחללים משותפים, כפי שהיה בשנת 2019 עם פריחתם של מתחמי העבודה הללו. לציבור יש זיכרון קצר אבל משקיעי הנדל"ן הרציניים שבינינו זוכרים הייטב את פריחת תחום העבודה בחללים משותפים שהגיע לשיא רק לפני שנה ב-2019! לאחר 2020 זה נראה כמו חלום רחוק אך אותו טרנד של עבודה בחללים משותפים שטף את העולם בצורה חסרת תקדים רק לפני שנה! המחירים של משרדים להשקעה באותה תקופה, רק לפני שנה וחצי היו בשמיים! כולם רצו להשיג את המשרדים הללו ולהפוך אותם למתחמי עבודה משותפים. טרנד זה יכול לחזור וכנראה  יחזור בגדול!

"שלא יספרו לכם סיפורים: יותר כייף לעבוד מהמשרד!"

כל מי שהיה פה בשנת 2019 ומכיר את תרבות העבודה בחללים משותפים ואת חברות הענק שזכו להצלחה אדירה בתחום כמו wework וחברות אחרות וכל מי שעבד או הגיע לביקור באותם חללים משותפים או משרדים להשקעה שפרחו באותה תקופה, יודע שזה היה טרנד חיובי שהגיע בזמן. הנוחות, הפינוקים במתחם המשותף, האוכל, הבר הפנימי שהוקם בחלק מהמתחמים לאחרי שעות העבודה, היו דברים מהנים ביותר שהפכו את העבודה ליותר מעבודה בלבד.

אסור לשכוח גם שעסק המנוהל מהבית סובל מחסרונות רבים: חוסר יכולת לעבוד כמו שצריך בשל הפרעות בני הבית, ילדים וכדומה: לא לכולם יש קומה נפרדת או משרד משלהם בבית… ובכלל: עסקים עושים בחלל משותף לא בבית! כך נשמרת ההדדיות והעיקרון החשוב של משא ומתן בתנאים שווים. חברות עם 10 עובדים למשל, כיצד יבצעו ישיבות צוות? בזום? זה פשוט לא עובד. אולי מדי פעם ובסקטורים חלקיים, בהייטק טק למשל, אבל לא בכל הענפים ולא בתדירות גבוהה וקבועה.

מגוון אפיקי השקעה בנדל"ן מותאמים לשנת 2021 – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון אפיקי השקעה בעולמות הנדל"ן, המתאימים למגוון רחב של משקיעים. אנו מציעים קרקעות למכירה, משרדים להשקעה, מגרשים מכירה ועוד סוגים השקעות  נדלן פרטי ומסחרי למשקיעים חדשים או משקיעים קיימים. התאמנו את הנכסים ואת הפרויקטים שלנו למצב החדש והמיוחד שיצרה שנת 2020 עם הפנים קדימה אל שנת 2021 ואל עבר השנים הבאות.

שוק הנדל"ן התגבר כבר על דברים קשים בעבר: מלחמות עולם וכדומה וגם על מגפת הקורונה הוא יתגבר וייצא חזק יותר. הביקוש לנדל"ן תמיד קיים ותמיד יהיה בעלייה בשל העלייה בכמות האוכלוסייה ולעומת זאת כמות הקרקע שנשארת תמיד אותו הדבר!

תחום ההשקעה בקרקעות יעלה בשנים הקרובות בשל רצון המשפחות לעבור לגור בשכונות מרווחות יותר ולהימנע מהצפיפות בערים ולכן תחום הנדל"ן הפרטי הקשור לקרקעות, יפרח בשנים הקרובות!

לגביי תחום הנדל"ן המסחרי ייתכן ויש סימן שאלה כרגע אך עבור המשקיע החכם זהו סימן קריאה ברור: להיכנס להשקעה דווקא עכשיו! בהצלחה לכולם!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

Back to top button