מבזקים

שר הבריאות הורוביץ התחסן במנה השלישית: "אנחנו בשעה גורלית, יש התפרצות"

שר הבריאות ניצן הורוביץ התחסן היום (שישי) במנת החיסון השלישית. לאחר החיסון אמר הורוביץ: "קיבלתי את מנת החיסון השלישית הבוסטר לבני חמישים פלוס. אני בן 56. קיבלתי את המנה לאחר שמנכ"ל משרד הבריאות חתם הבוקר על הצו בעקבות ועדת המומחים של משרד הבריאות לאשר את מתן החיסון השלישי לבני חמישים פלוס לצוותים רפואיים. הוא ניתן על פי המלצה רפואית ומדעית, אחרי שראינו שהחיסון לבני 60 לוס בטוח ויעיל".

עוד אמר השר: "יש אינדיקציות לכך שהחיסון מעלה באופן דרמטי את רמת המוגנות של הגוף מפני הדבקה ומפני זן הדלתא. לכן הרופאים החליטו להוריד את הגיל. אני קורא מכאן לכל בני הגיל שלי, ללכת ולהתחסן בהקדם. תקבעו תור עכשיו. כמה שיותר מהר. אנחנו במרוץ מול המגפה והכלי הכי יעיל זה החיסונים. ואנחנו מעמידים מול האזרחים בחינם בנגישות מלאה בכל הארץ".

הורוביץ הדגיש: "אנחנו בשעה גורלית. יש התפרצות, אנחנו נוקטים בכל הצעדים כדי לעצור את זה. לצערי יש עדיין אנשים שאפילו לא התחסנו במנה הראשונה, אבל יש גידול במתחסנים אלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. למה שר הבריאות הורביץ אינו מטיל את מלוא כובד משקלו בדרישה חד משמעית לפעול לחיסון או ניטרול הסיכון לאוכלוסיה של סרבני החיסון על ידי הפעלת הגבלות תנועה ופעילות על אותם הסרבנים. ההסברים והפניות כבר איבדו ממשמעותם והשפעתם ונשמעים כמו דיבור לקיר אטום. אין מנוס, טובת הציבור מחייבת גישה יותר החלטית וחד משמעית (בעברית זה נקרא אכיפה על פי חוק ותקנות ובעיקר זה מה שטובת הציבור מחייבת ובדחיפות!

Back to top button