מבזקיםמשפטי/פלילי

מוכר רהיטי ילדים מהמרכז נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-5.3 מיליון ₪

גל צימרינג, העוסק במכירת רהיטי ילדים, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב-יפו בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-5.3 מיליון ש"ח. על פי בקשת המעצר, במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות מרכז, עלה חשד כי צימרינג, תושב יהוד,  אינו מדווח לרשויות המס על מלוא הכנסותיו מעסקו. בעקבות החשדות, נפתחה חקירה גלויה כנגדו, במסגרתה נתפסו מסמכים מעסקו ומביתו של החשוד וממייצגו.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק פורטל עורכי דין נועם קוריס

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד נועם קוריס על תביעה ייצוגית ומיליארדי שקלים לציבור – רשת 13

עו"ד נועם קוריס כותב ברשת קו עיתונות

עו"ד נועם קוריס מבזק לייב

מהחקירה עולה החשד כי בין השנים 2014-2020 לא דיווח צימרינג על  כ-5.3 מיליון ₪ לפחות, אשר התקבלו לרוב מכרטיסי אשראי וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס.

צימרינג נעצר בעקבות מהלך נרחב של חטיבת השומה והביקורת ברשות המסים לאיתור העלמת הכנסות מכרטיסי אשראי, במסגרתה נערכה השוואה באמצעות כלים טכנולוגים מתקדמים (BI) בין נתוני סליקת אשראי, לדיווחים שהועברו על ידי נישומים. בשנה האחרונה נעצרו מספר חשודים בהעלמת מס כתוצאה מהמהלך, והרשות תמשיך לפעול לאיתור העלמות נוספות.

כבוד השופט אור ממון מבית משפט השלום בתל אביב-יפו שחרר את צימרינג בתנאים מגבילים ביניהם התחייבות עצמית על סך 300,000 ₪, ערבות צד ג' על סך 150,000 ₪, הפקדת מזומן על סך 25,000 ₪, וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

עורכי הדין אלעד רן והילה תירוש ממשרד רן – תירוש ושות׳ המייצגים בהליך מסרו בשמו של גל צימרינג : מרשנו עומד על חפותו ובטוח כי בסיום החקירה יימצא כי לא התחמק ולא פעל במטרה להתחמק מתשלום מס.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

Back to top button