מבזקיםמשפטי/פלילי

"נצמד אליה וליטף את ישבנה": תושב ירושלים מואשם בביצוע מעשה מגונה בבת 10

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עמאד אבו סנינה (62), תושב ירושלים, בגין מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים שלא בהסכמתה החופשית והפרת צו פיקוח.

על פי כתב האישום, הנאשם ומשפחת הקטינה בת ה-10 הכירו על רקע חנייתם בסמוך לאתר הבנייה בו הוא עובד, הסמוך לשוק מחנה יהודה. הנאשם נהג להשגיח על כלי הרכב החונים בסמוך לאתר הבנייה וכך גם על רכבם של בני משפחתה של הקטינה. בשישי באוגוסט, כאשר חזרו בני המשפחה לרכבם מקניות בשוק, הביאה הקטינה ואחיה לנאשם עוגה וממתקים אשר קנו עבורו. בזמן שהנאשם ביקש מהקטינה ומאחיה לחכות עימו עד שאביהם יסיים את העמסת הקניות, הוא התקרב לקטינה, נצמד אליה וליטף את ישבנה. בהמשך הוא הכניס את ידו בין רגליה, נגע באיבר מינה וניסה להוריד את מכנסיה. כעבור זמן מה, בו הוא המשיך במעשיו המתוארים, חזרה הקטינה ואחיה לרכב והתיישבה במושב הקדמי. הנאשם הגיע ונעמד בסמוך אליה, הפשיל את מכנסיו וחשף בפניה את איבר מינו מספר פעמים. בשלב מסוים, הוא נכנס לתוך הרכב והחל ללטף אותה והיא הדפה אותו מעליה.

הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי "העבירה החמורה שביצע לכאורה המשיב כלפי קטינה, באור יום ובסמוך למקום הימצאו של אביה, ובשעה שהמשיב נמצא תחת פיקוח- לפי חוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין- מזה שנים רבות, כמו גם עברו הפלילי של המשיב, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: Burst

Back to top button