בריאותמבזקים

שרת החינוך: נצלו את הזמן שנותר עד שנת הלימודים וצאו להתחסן

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, יצאה בהצהרה היום (שלישי) במתחם לבדיקות סרולוגיות בבית-שמש ואמרה: "שבועיים לפתיחת שנת הלימודים, אני נמצאת פה ביחד עם תת אלוף רלי מרגלית מפקד המשימתית (ממפקדת אלון) במתחם המיוחד לבדיקות סרולוגיות לתלמידים, שיזם משרד החינוך בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות. זהו חלק ממתווה פתיחת שנת הלימודים במסגרת המאמץ הכולל שכולנו מגוייסים אליו."

"בנוסף פועל משרד החינוך בשבועיים האחרונים על מנת לסייע למשרד הבריאות במאמץ החיסונים הלאומי, מנכ"ל המשרד יחד עם הצוותים המקצועיים, מנהלי המחוזות, ובשיתוף השלטון המקומי והרופאים המחוזיים פועלים לעידוד והגברת קצב החיסונים לתלמידים עוד לפני פתיחת שנת הלימודים. אנחנו עושים הכל הכל כדי לתת לתלמידים יציבות, סביבת לימודית בטוחה ורצף לימודי." הוסיפה השרה.

ד"ר שאשא ביטון אף הוסיפה: "אני רואה בפתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר כמשימה הלאומית החיונית לתלמידי ישראל. לצערי יש עלייה במקרים של נוער בסיכון, עלייה חדה בחרדה ודיכאון של ילדים, וגם פער לימודי שעלינו לצמצם. חשוב שנפתח את שנת הלימודים בצורה נכונה ובטוחה עם מינימום פגיעה. כפי שקראתי בעבר, אני חוזרת וקוראת לכולכם לנצל את הזמן שנותר לפתיחת שנת הלימודים ללכת ולהתחסן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

צילום: דני שם טוב- דוברות הכנסת

 


צילום: תקשורת שרת החינוך

Back to top button