מבזקיםצבא וביטחון

ניצב משנה יוסי גולן נכנס לתפקיד מפקד מרחב יהודה של המשטרה

טקס חילופי מפקד מרחב יהודה במשטרת ישראל התקיים היום (שלישי), הטקס התקיים במתכונת מצומצמת ובהתאם למגבלות בשל נגיף הקורונה.

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, ראש מנהלת היישוב היהודי בחברון הרב הלל הורוביץ, ראש מועצת אפרת עודד רביבי ,מפקד המרחב הפורש נצ"מ דודי חיון, מפקד המרחב הנכנס נצ"מ יוסי גולן, קצינים ושוטרים.

מפקד המרחב הנכנס נצ"מ יוסי גולן בן 59 נשוי לשירה ואב ליובל ופלג , תושב גן יבנה , בעל שני תארים. בתפקידו האחרון שימש כראש מחלקת מבצעים והדרכה במג"ב. במהלל שירותו פיקד על שלוש תחנות, ראש ענף וקצין מבצעים מחוז דרום ושימש כמפקד יחידת יואב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
טקס חילופי מפקד מרחב יהודה
צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי בירך את שני המפקדים ואמר: "החלפת מפקד הינו אירוע משמעותי, המהווה ציון דרך בחיי היחידה ובמורשתה. דודי קיבל את הפיקוד על המרחב במאי 2019 ובדרכו המיוחדת, הצעיד את המרחב להישגים. קצין מקצועי, יסודי ובעל ידע רב בתחומי העיסוק של המשטרה. יוסי, אתה מקבל היום לידך את הפיקוד על אחד המרחבים המשמעותיים במשטרת ישראל, מרחב עם מורשת מפוארת ובעל רגישות מורכבות וחשיבות לעם ישראל."

טקס חילופי מפקד מרחב יהודה
צילום: דוברות המשטרה

מפקד המרחב היוצא נצ"מ דודי חיון אמר: "מרחב יהודה חולש על חבל ארץ מופלא בעל מורשת היסטוריה וערכים לעם היהודי בארץ ישראל , פיקדתי על המרחב בשנתיים וחצי האחרונות בתקופה רוויית אתגרים ויחידיו הובלנו את המרחב להישגיים ראויים ויוצאי דופן בכל קנה מידה וכל זאת למען הציבור למען איכות חייו ולמען ביטחונו. כיום עת פרישתי לאחר 30 שנות שירות מאתגרות ומלאות בחוויות ובנתינה למען החברה חוסנה ולמען הארגון מרגיש מסופק, גאה ומלא בגאווה על הדרך ההישג והתוצאה שליחות של ממש. מוקיר הערכה ובלעדי השותפים לדרך כל האמור לא היה קורה. מעביר למפקד הנכנס מרחב איתן נחוש רגיש הישגי ובעל תוצאות מצוינות."

טקס חילופי מפקד מרחב יהודה
צילום: דוברות המשטרה

מפקד המרחב הנכנס נצ"מ יוסי גולן אמר: "משטרת ישראל מחויבת במקצועיות, בשירותיות ובשמירה על שלום ובטחון כלל אזרחיה. אעשה כמיטב יכולתי בשותפות מלאה עם סגל הפיקוד ועם הקהילות המגוונות לעמוד בכל היעדים. אם אצליח לשמור על רוחם של אברהם ושרה, הוריהם של שלוש הדתות, ובמשמרת שלי יתאפשר לתושבי האזור ולמבקרים להיכנס להסתכל ולצאת בשלום אראה בכך זכות גדולה. למפקד המרחב היוצא אמר תודה לך דודי ותודה לסגל שהוביל את המרחב להישגים."

טקס חילופי מפקד מרחב יהודה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button