צרכנות

סיני טל מחיצות גבס

קרדיט תמונה FREEPIK

מדי פעם אנו רוצים לשדרג את האווירה בבית, לערוך שיפוצים ולהעניק לעצמנו תנאי מחייה טובים יותר. אחת העבודות הנפוצות היום היא עבודות בגבס. מחיצות גבס מהוות פתרונות איכותיים לבית ולמשרד ומספקות לא רק את ההפרדה הדרושה, אלא גם את העיצוב שתמיד רציתם. סיני טל מחיצות גבס הוא האדם שיתקין לכם את מחיצות הגבס ללא בעיה. לאחר ניסיון של שנים, תוכלו ליהנות מעבודות גבס איכותיות. סיני טל מגיע בהזמנה אישית כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. הצוות של סיני טל מגיע לכל מקום על מנת להתקין את קירות הגבס והמחיצות ולאפשר לכם ליהנות ממרחב אישי מעוצב.

מדוע בעלי המקצוע אוהבים כל כך לעבוד בגבס?

הגבס אולי מוכר לנו יותר מעבודות צביעה ויצירה של ילדים, אבל למעשה מדובר בחומר שנכנס לתחום הבנייה כבר מזמן. סיני טל ובעלי מקצוע אחרים אוהבים יותר מכל לעבוד עם הגבס בגלל התכונות הייחודיות שלו. דבר ראשון, עבודה באמצעות גבס היא עבודה מהירה מעין כמותה. בניגוד לחומרי בניין אחרים כמו טיט, הגבס מתייבש בקלות ובמהירות, ובכך מקצר את ימי העבודה השלמים לכמה שעות. דבר שני, יחסית ליתרונות הרבים שהוא מעניק, מדובר בחומר בנייה זול, כך שאתם מקבלים בתמורה מחיצות גבס של סיני טל מעוצבות וייחודיות במחיר משתלם. מעבר לכך, את הגבס ניתן להתקין בקלות כמו גם לפרק בקלות, כך שאם התקנתם מחיצות גבס במקום מסוים ולאחר מכן התחרטתם, תוכלו לשנות את המיקום ללא בעיות מיוחדות. נוסף על כך, מחיצות הגבס עשויות משכבות מבודדות, כך שביכולתן לבודד רעש וחום. תכונת הבידוד חיונית במיוחד במשרדים שבהם יש צורך להפריד בין עמדות העובדים ובין חדר העובדים לזה של המנהל. ולבסוף, מחיצות הגבס הופכות למבוקשות מאוד בקרב לקוחות. סיני טל מחיצות גבס עושים הכול כדי להביא את המחיצות הטובות יותר עבור לקוחותיהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להכיר את סוגי הגבס השונים

סיני טל מחיצות גבס עובדים עם סוגי גבס שונים ויודעים להתאים אותם בעקבות סוג העבודה שיש לבצע. הסוג האחד נקרא "גבס ירוק". זהו גבס בעל עמידות גבוהה למים, ולכן הוא מתאים כמחיצה לחדרים כמו מקלחות או חדרי מטבח. לגבס זה עמידות גבוהה מפני רטיבות ולחות. לצד גבס ירוק, ישנו גם גבס ורוד או אדום. גבס זה מתאים יותר למטבח בגלל העמידות הגבוהה שלו לחום. כמו כן, לעתים סיני טל מחיצות גבס מבצעים שילוב בין הגבס הכחול והאדום לצורך בניית קירות חיצוניים חזקים יותר. רוצים לדעת עוד על מחיצות הגבס וסוגי הגבס הקיימים? שאלו את סיני טל.

באילו מקרים נקרא לסיני טל מחיצות גבס?

קיימים מקרים שונים שבהם נרצה להתקין קירות גבס ולקרוא לחברה מקצועית כמו זו של סיני טל על מנת לקבל בתמורה את קירות הגבס שאנו כל כך רוצים. קבלו הצצה למקרים הבולטים שבהם מחיצות גבס הן בגדר חובה:

  • הפרדה בין חדרים – לפעמים אתם רוצים להקים חדר נוסף בתוך הבית. אולי הילדים כבר גדולים ומעוניינים בפרטיות משלהם ולעתים הדודה באה לביקור בתכיפות ואתם רוצים שיהיה לה חדר משלה. סיני טל מחיצות גבס מספק את הפתרון המושלם, ללא צורך בשבירת קירות או ביצוע שיפוצים נרחבים כדי להתקין עוד מקום בדירה. עבודה יעילה בעזרת מחיצות תעשה את כל ההבדל.
  • התקנת יחידת דיור – הילדים כבר עזבו את הקן? מעוניינים להשכיר חלק מהדירה למישהו אחר ולהרוויח כסף? תוכלו לחלק את הדירה לשניים או לארגן כמה יחידות דיור על מנת להשכיר אותן ולהפיק תועלת מהחלוקה באמצעות התקנת מחיצות עם סיני טל. בזכות חלוקה נכונה של יחידות הדיור והתקנת מחיצות גבס עמידות המבודדות רעש וחום, יכולים הדיירים ליהנות מפרטיות מושלמת.
  • מחיצות חדשות במשרד – אולי העבודות הנפוצות יותר הן מחיצות למשרד. פעמים רבות, כשנכנסים למשרד חדש מעוניינים לעצב ולשפץ אותו כמו שצריך. לפעמים רוצים להתקין עמדות חדשות כדי לגייס יותר עובדים, ולעתים כשהמשרד הולך ומתפתח רוצים לחלק אותו למחלקות שונות. סיני טל מחיצות גבס מציע פתרונות איכותיים, תוך שימוש בחומרים עמידים. מחיצות הגבס מאפשרות הפרדה מלאה, מספקות את העצמאות והפרטיות לכל עובד ומבודדות היטב את הרעש שהוא חלק בלתי נפרד מהמשרד. כמו כן, שינויים מתרחשים במשרד כל הזמן. לעתים יש צורך לשבור מחיצת גבס אחת על מנת להתקין מחיצה שנייה וליהנות מעיצוב משודרג יותר.
  • מחיצות ליופי והתקנת מדפים – לפעמים המטרה של התקנת מחיצות גבס של סיני טל יכולה להיות נטו עיצוב. אתם מעוניינים להתקין מחיצות כדי לתלות עליהן תמונות או לצבוע אותם בצבעים מיוחדים. כמו כן, המחיצות מאפשרות לא פעם לחסוך במקום. על גבי המחיצות ניתן להתקין מדפים ולאחסן אותם בדברים שאוהבים כמו אגרטל מעוצב או ספרים, והכול בטעם האישי שלכם.
  • שינוי אווירה – לפעמים אתם מרגישים בצורך לשנות את האווירה בבית. במקרה זה מחיצות גבס של סיני טל הן פתרון מצוין. מחיצות גבס מעוצבות משדרגות היטב את הבית וגורמות לא להיראות ייחודי יותר. מכיוון שאת המחיצות ניתן להתקין בכל מקום בעצם, ניתן להביע באמצעותן את סגנון העיצוב הייחודי שלכם. סיני טל יעשו הכול על מנת להעניק לכם את האווירה שאתם רוצים. כי ברגע שיש לכם מחיצות גבס מותקנות, ניתן להפליג עם הדמיון ולעצב כל חדר שרק תרצו, עם הסגנון הייחודי שלכם.
  • החלטתם להפריד את המטבח מהסלון – בבתים רבים מותקן מטבח פתוח, כזה שמתחבר אל הסלון ללא קירות ומחיצות. יש כאלה שאוהבים את המבנה הזה ואחרים קצת פחות. אצל סיני טל יעשו הכול כדי להתאים את המחיצות למטבח. אם אתם מעוניינים להפריד בין שני החללים כדי שהריחות מהמטבח לא יציפו את הסלון, אתם בהחלט מוזמנים להתקין מחיצות וליהנות מההפרדה שהן מציעות. בחברת סיני טל ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל משלב תכנון של המחיצות, דרך שלב ההתקנה והבנייה ועד שלב הגימור. המטרה היא בסופו של דבר שתיהנו ממחיצות איכותיות. וכאן הצוות של סיני טל נמצאים כדי לעזור.

איך בוחרים חברה איכותית להתקנת מחיצות גבס?

כדי להוציא את התקנת מחיצות הגבס מהכוח אל הפועל, עליכם לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המתקינה מחיצות גבס במשך שנים. סיני טל מחיצות גבס מתקינים מחיצות איכותיות שעומדות לאורך זמן. כאשר בוחרים בעלי מקצוע, חשוב שיהיו להם מאפיינים שונים. דבר ראשון, יש צורך לבדוק את מספר שנות הניסיון בתחום. מחיצות גבס אמנם קלות להתקנה יותר משאר מבנים, אך עדיין הן מצריכות מיומנויות שונות. כך שחשוב לבחון את הדברים מקרוב ולדבר עם החברה שאליה אתם פונים. כמו כן, יש לבחון אם החברה שומרת על כל כללי הבטיחות. עבודת בגבס אינן נטולות סיכונים, ועל כן יש צורך לברר אם החברה שאליה אתם פונים נערכת היטב לקראת התקנת מחיצות גבס, פועלת לפי כל הכללים הנחוצים ושומרת על בטיחות הנוכחים במהלך העבודה. כמו כן, כדאי לבחון את תיק העבודות של החברה ולבדוק אם העיצובים האלה מתאימים לכם. סיני טל מחיצות גבס מציעה לכם מגוון רחב של עיצובים ועבודות גבס איכותיות שכדאי לבחון מקרוב.

Back to top button