מבזקיםפוליטי / מדיני

פייגלין לעשרות פעילי ליכוד: "רק דרך מפלגת הרוב היהודי ניתן לנצח במערכה"

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין ערך אתמול בערב (רביעי) מפגש פעילים והרמת כוסית לכבוד חזרתו לליכוד ולקראת השנה החדשה. במפגש שנערך בביתו של פייגלין השתתפו עשרות תומכים, פעילי ליכוד וכן חברות הכנסת קטי שטרית ומאי גולן שנשאו דברים וברכו את פייגלין על חזרתו לליכוד. במהלך הדברים שנשא הסביר פייגלין את החלטתו לחזור לליכוד.

פייגלין אמר: "בבחירות האחרונות העביר רה"מ בנט במרמה שבעה מנדטים מן הרוב היהודי אל גוש 'מדינת כל אזרחיה'. משימתנו היא לדאוג לכך שגם לילדינו תהיה כאן מדינה יהודית. יותר משאני מפחד ממלחמה, אני מפחד מכך שלאויבינו לא יהיה בה שום צורך. כפי שפתאום לא הייתה מדינה ליהודי לוד, כך יקרה חלילה לכולנו, אם לא נדע להפוך כוון ולנצח".

צילום: יח"צ

על החלטתו לחזור לליכוד אמר: "הפרעות שביצעו ערביי ישראל בעיצומה של מערכה צבאית, פרעות שהובילו לגניבת השלטון והקמת 'הממשלה הישראלית/פלסטינית הראשונה' – כלשונו של אחמד טיבי – מחייבים את הרוב היהודי להתאחד ולהציל את המדינה היהודית. לכן, החלטתי לחזור לליכוד ולחזק את מפלגת המחנה הלאומי, לחזק את מפלגת הרוב היהודי ולהאיר את דרכה בחזרה לשלטון, בחזרה אל השמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית. רק דרך מפלגת הרוב היהודי ניתן לנצח במערכה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום בירך פייגלין: "אני מאחל לכולנו שנה של שיבה לעצמנו, שנזכה להוביל את השליחות האדירה שהתגלגלה לפתחנו. שנחזיר את עם ישראל ומדינת ישראל למסלול שמתחבר למסע הדורות של עם ישראל, מסלול שמתחבר למשמעות, לזהות ולחירות, אל הבשורה הגדולה של עמנו מתוך חיבור לברית".

צילום: יח"צ

Back to top button