חדשות חוץמבזקים

סינגפור: גבר בריטי נשלח לשישה שבועות בכלא משום שסירב לעטות מסיכה

גבר בריטי שנכלא בסינגפור בשל הפרת פרוטוקולי נגיף הקורונה בכך שסירב לעטות מסיכת פנים שוחרר ביום חמישי ויגורש, כך מסרה מחלקת בתי הכלא במדינה, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

בנימין גלין, בן 40, הורשע ביום רביעי ונידון לשישה שבועות בכלא אך שוחרר עקב הזמן ששהה במעצר, שכלל שבועיים במוסד לבריאות הנפש. גלין נמצא אשם בארבעה אישומים בגין אי עטיית מסכה ברכבת בחודש מאי ובהופעה הבאה בבית המשפט בחודש יולי, וכן גרם למטרד ציבורי ושימוש במילים מאיימות כלפי עובדי ציבור. עוד נמסר כי רשות ההגירה של סינגפור תסדיר את גירושו של הבריטי מהמדינה.

השופט שלח את גלין להערכה פסיכיאטרית בשל התנהגותו ודבריו שנאמרו בבית המשפט. ביום רביעי ביקש מבית המשפט לבטל את מה שהוא מכנה "חיובים לא חוקיים" ולהשיב את הדרכון שלו כדי שיוכל לעזוב את סינגפור, כך על פי כלי התקשורת CNA.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא ציטט את השופט שאמר לגלין שהוא "טועה לחלוטין" באמונה שהוא פטור מחוקי סינגפור על חבישת מסכות. גלין לא הגיב מיד לבקשה להערה ביום חמישי.

סינגפור ידועה בנוקשותה כלפי הפרת תקנות COVID-19. חלק מהזרים זכו לביטול היתרי העבודה בשל הפרת החוק. סינגפור שמרה על התפרצויות נגיף הקורונה שלה, בין היתר בשל האכיפה או האמצעים הקפדניים שלה.

צילום: AP Photo/Yong Teck Lim

Back to top button