חדשות הארץמבזקים

לשכת השר לביטחון פנים: הפרסום לגבי נזיפת השר בנציב הכבאות שגוי

מלשכת השר לביטחון פנים, עמר בר לב, נמסר היום (חמישי) כי הפרסומים שגויים ונציב הכבאות אינו חרג מתפקידו, ואינו ביקש בעצמו, תוך כדי עקיפת סמכות, סיוע בינלאומי במאמצי הכיבוי.

לשון הודעת לשכת השר: ״לא היו דברים מעולם. תפקודו של רב-טפסר דדי שמחי ושל כב״ה כולה במהלך מבצע ״מגן הרים״ היה לעילא ולעילא. לכל אורך האירועים הקשים בהרי ירושלים הוא והשר לבט״פ שמרו על קשר רציף במתרחש. השר שהה בחפ״ק שעות ארוכות בכל יום מימי הבערה ויצא למספר סיורים משותפים בשטח עם נציב כב״ה, והתרשם מקרוב מהאירועים בשטח וממפגש בלתי אמצעי עם לוחמי האש בשטח."

עוד נאמר בהודעה: "במהלך השעות הקשות של היום השני לשריפות העלה הנציב את הבקשה לסיוע בינלאומי בצינורות המקובלים – ומתוך חשש כן כי יש בכך צורך. הנ״ל נעשה גם על פי הנחייתו המפורשת של רוה״מ שלא להסס לפעול וגם לפנות לגורמים בינ״ל גם אם יתברר בדיעבד שבפועל לא נוצר צורך בכך. הנציב לא ננזף על ידי השר בשום שלב והוא אף זכה לדברי שבח על התנהלותו מהשר ורה״מ. אין, ולא הייתה, לשר בר-לב כל ביקורת על תפקודו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ עמר בר-לב. צילום: באדיבות עיריית באר שבע

תגובה אחת

  1. מיכה
    במשרד לביטחון פנים יושבים חסרי הבנה ואחריות . הם בעבר לקחו נשק חוקי ורשום מהערבים וגרמו לכניסת נשק לא חוקי ובכמות .גם כעת מנסים לעשות אותה שטות עם נשקי היהודים בלוד . הטיפשות במשרד עוברת גבולות ההגיון .

Back to top button