חדשות הארץמבזקים

רמת גן: פעוטה בת שנתיים ננעלה בשגגה ברכב וחולצה בשלום

קריאה התקבלה הערב (חמישי) במוקד ארגון ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב ארלוזרוב ברמת גן.

יוסי שטרן, אחראי מתנדבים סניף רמת גן-גבעתיים, ואליהו ברנשטיין, כונן הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם הם חילצו בשלום את הפעוטה, ללא גרימת כל נזק לרכב.

יוסי מתאר: "הייתי בדיוק בהפסקה במהלך העבודה כשהתקבלה קריאת החירום ללא פרטים מדויקים. הגעתי למקום ולאחר חיפוש קצר מצאתי את הרכב בו ישבה ילדה כבת שנתיים כשאמה מחוץ לרכב. האמא כבר רצתה לשבור חלון מכיוון שהילדה התחילה להאדים מעט ולהזיע, אבל ידעתי שתוך רגע אפתח את הרכב. תוך כדי פעולות החילוץ עם ערכת הפתיחה דיברתי עם הילדה. המפתחות היו על המושב אבל לא היה זמן לנסות להפעיל ולתדרך את הילדה. התחושה מלחיצה קצת שיש ילדה נעולה ברכב, אבל במקביל, הרגשה מטורפת ונשימה עמוקה לרווחה עם הפתיחה. לאחר הפתיחה האמא הודתה ורצתה לשלם. הסברתי שאנו פועלים בהתנדבות והרווח שלנו זה אושר וחיוך גדול. הוספתי שאפשר לפרגן לנו על ידי פרסום הארגון באמצעי המדיה השונים או להעביר תרומה לארגון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בת שנתיים ננעלה ברכב ברמת גן
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button