חדשות הארץמבזקים

בנט: מחר נודיע על מועד פתיחת שנת הלימודים ביסודי ובגנים; העל יסודי יתחילו ב- 1 בספטמבר

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הערב (מוצ"ש) בעמוד הפייסבוק למועד פתיחת שנת הלימודים: "מטרתנו למנוע שידור חוזר של 200 ימי הסגר (שיא עולמי שלילי) והזומים שהיו בשנה שחלפה. יש לי ארבעה ילדים בבתי ספר וראיתי אותם דוהים למול הזומים. חייבים לחיות וללמוד לצד הקורונה. תלמידי העל-יסודי יתחסנו וילמדו כרגיל החל מה-1 בספטמבר. אני קורא להורים להזדרז ולדאוג לחסן את כל הילדים שלכם מעל גיל 12–עוד השבוע לפני פתיחת שנה״ל. כיתה שאין בה לפחות 70% תלמידים שהתחסנו (זריקה ראשונה) לא תוכל ללמוד בכיתה עד שיעבור שיא המגיפה, אם הם ביישוב אדום. אם במהלך הלימודים אחד התלמידים יימצא מאומת קורונה, הכיתה תמשיך ללמוד כרגיל (מכיון שכולם יהיו מחוסנים), ונבצע בדיקות לתלמידים האחרים לוודא שלא נדבקו."

לגבי תלמידי היסודי וגני הילדים (טרום-טרום חובה ומעלה) כתב: "לא ניתן עדיין לחסן אותם בגלל גילם הצעיר, לכן מטרתנו היא לדאוג שהכיתה תהא נקייה מקורונה ככל האפשר. נדאג שעוד לפני פתיחת שנת הלימודים ההורים יקבלו ערכה לבדיקה-ביתית של קורונה (בחינם) ואתם תתבקשו לבצע את הבדיקה יממה לפני פתיחת השנה. אם הילד יימצא חיובי, הוא יישאר כמובן בבית עד להחלמה. אם הילד נמצא שלילי לקורונה, הוא ייגש למחרת לבית הספר עם פתק מההורים שמאשר זאת. אנחנו נשתדל ככל האפשר ללמוד במקומות מאווררים או בשטח הפתוח,
ואנחנו מבצעים עוד התאמות רבות למצב. גיבשנו נוהל למצב שאחד הילדים בכיתה נמצא בכל זאת חיובי, ואנחנו בוחנים זאת כעת בפיילוטים. מחר אנחנו נודיע על מועד פתיחת שנת הלימודים ביסודי ובגנים."

צילום: סופיה ישראל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button