מבזקיםספורט

חיפה אירחה את אליפות חיפה הפתוחה בפוצ'יוולי

חוף הספורט בחיפה, שהוקם רק לאחרונה בסימן אירועי הספורט הגדולים של הקיץ – משחקי היורו והאולימפיאדה, אירח אתמול (שבת) 20 קבוצות פוצ'יוולי מחיפה ומתל אביב לטורניר אליפות חיפה הפתוחה. את התחרות יזמו והפיקו רשות הספורט של עיריית חיפה יחד עם אקדמיית "בלו-טאצ'" ללימוד משחק הפוצ'יוולי, הפועלת בחיפה.

הטורניר שנערך אתמול כלל ארבעה בתים, כאשר בכל בית התחרו חמש קבוצות. לאחר שלב הבתים עלו מכל בית שתי קבוצות לשלב רבע הגמר. בהמשך הטורניר נערכו משחקי שלב חצי הגמר והגמר.

מזג האוויר החם וללא רוחות ששרר בזמן קיום התחרות, נתן לשחקנים אפשרות מצויינת לקיים טורניר ברמה גבוהה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך התחרות נערך משחק ראווה, בו לקחו חלק שניים משחקני נבחרת ישראל בכדורגל לקטועי-רגליים – צח שיחרור ועזי בן-שאול.

בסיום הטורניר זכו במקום הראשון איציק סימן טוב וברק ספוז׳ניק, במקום השני- דין שקד ורוי לוי ובמקום השלישי- פיני בויימן ורועי ברוורמן.

חוף הספורט בחיפה, אשר הוקם רק לאחרונה, כולל כיום שישה מגרשי כדורעף חופים / פוצ'יוולי, תאורה המאפשרת לשחק גם השעות החשיכה, מגרש כדורגל ומתחם מטקות. לאחרונה אף נפתח בחוף בית ספר לכדורעף חופים בשיתוף עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורעף חופים, שקד חיימי.

ניר שאול, מנהל רשות הספורט בעיריית חיפה, אמר: "חוף הספורט שהוקם לאחרונה הוא שדרוג אמיתי עבור קהילת הספורטאים בעיר. סוף סוף ניתן לשחק בחוף גם בשעות הערב וליהנות מהמגרשים החדשים. טורניר הפוצ'יוולי שנערך בשבת הוא חלק מרצף טורנירים שנערכים בקיץ בחוף ואנו שמחים לראות את ההיענות המדהימה של הספורטאים והספורטאיות".

צילום: דוברות עיריית חיפה
צילום: דוברות עיריית חיפה

תגובה אחת

  1. מישהו יודע מה זה פוצ׳יוולי? טוב יהיה לשלב מספר מילות הסבר בכתבה.

Back to top button