כלכלהמבזקים

כדי לגרום ליותר עובדים לחייך בעבודה: חברת הסטארטאפ Eloops גייסה 2 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ Eloops שפיתחה פלטפורמה פנים ארגונית לשיפור המעורבות וחווית העובד במקום העבודה גייסה 2 מיליון דולר בסבב גיוס Seed. את הסבב הובילה קבוצת הייביז המנהלת בין השאר את מועדון הייטקזון. הייביז היא החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות רווחה ואיקמורס לחברות. החברה בעלת אתר האיקומרס ומועדון הייטקזון אל הייביז הצטרפו הקרנות S. Hamama, Fusion ומשקיעים פרטיים ביניהם יקי דוניץ, מחלוצי ההייטק בישראל.

הפלטפורמה של Eloops פותרת קושי גדול בארגונים, כש-66% מהעובדים בעולם לא מרגישים מחוברים למקום העבודה, מה שמביא לנטישה מהירה, חוסר פרודוקטיביות ואף משפיע על בריאות העובד. הקורונה רק החריפה את המצב. חברות משקיעות משאבים רבים כדי לחבר את העובדים לא רק למשימות, אלא גם לתרבות ולערכי הארגון. החברות הבינו שעובד המחובר רגשית לארגון הוא עובד מאושר יותר, ועובד מאושר משפיע על השורה התחתונה של החברה.

הפלטפורמה מעודדת את העובדים לייצר יותר אינטרקציות עם הארגון, בנושאים שלאקשורים רק למשימות העובד, והופכת את האינטרקציות לחוויה יומיומיות של בניית קהילה, הוקרות בין עמיתים (P2P) וצבירת מטבעות וירטואליים אותן ניתן לממש בחנות המתנות המובנית בתוך אילופס. בין המתנות השונות שהעובדים יכולים לקבל ניתן למצוא גיפטקארדים שונים, מוצרים ממותגים של הארגון או מתנות חוויתיות, כמו להיות הבוס ליום אחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי עידן שם טוב, מנכ"ל אילופס: ״עובדים רוצים לקבל מענה לציפיות שלהם עם חווית עובד משמעותית וטובה יותר בעבודה ומצד שני, הארגונים רוצים לשפר ביצועים, להשאיר עובדים יותר זמן, למשוך כוח אדם איכותי ולייצר תחושת קהילתיות ושייכות במקום העבודה. אנחנו עוזרים לשני הצדדים להשיג את מבוקשם בדרך ייחודית ופורצת דרך ובמינימום מאמץ. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לגייס עובדים נוספים, להאיץ את הצמיחה שלנו ולייצר חווית עובד מנצחת בכל ארגון בעולם״.

החברה הוקמה ב-2017 ע"י עידן שם טוב, נאור דוד מלמד, שרון דייג וטל גרודר ומשרדיה נמצאים ברמת החייל שבתל אביב. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות מתחומים מגוונים כמו רשת המסעדות Captain D’s האמריקאית המחזיקה מעל 400 מסעדות וחברות ישראליות, ארגוניים רפואיים כמו קופת החולים מאוחדת, ביה״ח אסותא ועוד מרכזים רפואיים בקולורדו, חברות טכנולוגיה כמו מטריקס ונס, חברות פיננסיות כמו בנק לאומי, מימון ישיר וביטוח ישיר וחברות מובילות נוספות כמו החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), הרץ, חברת החשמל, אסתי לאודר ועוד.

לדברי נועם בוסידן, מנכ"ל משותף בהייביז: "אילופס היא חברת פורצת דרך בתחום ה-HR TECH ואנו גאים לקחת חלק בפריצה שלה לשוק המעסיקים הגלובלי. החברה הצליחה לפצח את הדרך להשתמש בגיימיפיקציה כדי לעצב את התרבות הארגונית ולחזק אותה, ובנתה מרחב חווייתי חדשני לתקשורת פנים ארגונית בעולם החדש של עבודה היברידית. באמצעות ההשקעה בחברה והטכנולוגיה הייחודית שבנתה, נפתח את הדור החדש של פתרונות הרווחה לארגונים וניתן מענה לצרכים החדשים של החברות והעובדים בהם".

כחלק מההשקעה האסטרטגית, הייטקזון תהיה המפיצה והמפעילה הבלעדית בישראל, תפתח את תחום חויית העובד בפלטפורמה ותאפשר למעל לאלף לקוחותיה בישראל לשפר את רווחת עובדיהם בעזרת אילופס.

Back to top button