מבזקיםספורט

שנה אחרי פרשת "הכדורגלנים והקטינות": עומר אצילי התנצל – ויחזור לנבחרת

שנה אחרי פרשת "הכדורגלנים והקטינות", כדורגלן מכבי חיפה עומר אצילי התנצל היום (שני) על חלקו בפרשה. אצילי נפגש עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי, וסיכם איתו כי ישוב ללבוש את מדי הנבחרת.

בהודעת ההתנצלות שכתב בחשבון האינסטגרם כתב: "על המגרש אני תמיד שואף להצטיין ולעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלי. ההצטיינות הזאת אפשרה את חזרתי גם לסגל הקבוצה של המדינה, נבחרת ישראל. מהרגע בו התחלתי לשחק כדורגל, זה היה ולעולם יהיה החלום הגדול ביותר, זכות עצומה."

אצילי הוסיף: "כמי שחוזר להיות חלק מנבחרת ישראל, כמי שגאה ללבוש את המדים הלאומיים ולתרום להצלחת הכדורגל שלנו, כמי שמייצג כל אחד ואחת מאזרחיות ישראל, חשוב לי לקבל אחריות מלאה ולומר – טעיתי. בשיקול הדעת, באירוע שלא היה צריך לקרות, כלפי מי שציפו ממני להתנהג אחרת. אני מתנצל על כך.באותה נשימה אני מבקש להודות שוב לכל מי שתמכו בי והעניקו לי את האפשרות לתקן, האמינו בי ונתנו לי הזדמנות שנייה. אני מתחייב להוכיח בכל רגע בחיי, על כר הדשא ומחוצה לו, כי הייתי ראוי לזה ולהוות מודל לחיקוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: .freepik

תגובה אחת

  1. עומר אצילי לא חייב דבר לארגוני הנשים ולחברים האימפוטנטים שלהן, הוא עמד באומץ למשפט ומול כל הציבור ההיסטרי של הפמניסטיות ויצא זכאי! 

Back to top button