כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם עם עובדי חטיבת אספקה ותפעול בשטראוס

הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי חטיבת שרשרת אספקה ותפעול ביחידת הלוגיסטיקה של שטראוס – נחתם אתמול (שני) בין ההסתדרות, הנהלת שטראוס גרופ וועד עובדי יחידת הלוגיסטיקה. ההסכם רלוונטי לכ-500 עובדים ועובדות במרכזים הלוגיסטיים בשוהם, בחיפה ובעכו. תוקפו חמש שנים, כאשר השנה החמישית תלוית מדד.

בין עיקרי ההסכם: תוספות שכר תלויות ותק, כאשר הממוצע הוא כ-15% תוספת מוותק של עשרה חודשים ומעלה; תוספת ותק של 1%, מוותק של 15 שנה, שתינתן על תוספת השכר השנתית; מענק חתימה בסך 1,250 שקל לכל עובד; תווי קנייה בסך 600 שקל לשנה לכל עובד, בחנות החברה; תווי קנייה לביגוד, בסך 600 שקל, לבעלי תפקידים מסוימים; תוספת החזרת משטחים: נהגים שמחזירים משטחים יקבלו תמריץ שיעמוד על 5-7 שקל למשטח; תוספת משמרת לילה שתעודכן ל-150%.

ההסכם נחתם במעמד יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות משה ארבלי, יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, נציגי ועדי העובדים והנהלת חטיבת הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה של חברת שטראוס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות, משה ארבלי, אמר: "אני מברך את כל השותפים שלי למעמד החתימה, לרבות ההנהלה שגילתה רצון טוב וכנות לאורך כל המשא ומתן. בנוסף, חברי נציגות העובדים, אשר בתקופת הקורונה ידעו לגלות אחריות, הן כלפי העובדים והן כלפי החברה. זה אחד ההסכמים המרשימים שנחתמו בתקופה זאת. תודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הגיבוי, וליו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, אשר פעלנו במשותף להשגת ההסכם

יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, אמר: "אני מברך על ההסכם המעולה שנחתם היום. 500 עובדי המערך הלוגיסטי של שטראוס-ישראל יזכו לתוספות שכר משמעותיות ושיפור בתנאי העסקתם. אני מבקש להודות למשה ארבלי, יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה, ולוועדי העובדים, על הובלת ההסכם. תודה מיוחדת להנהלת שטראוס על הנתינה והפרגון לעובדים".

יו"ר ועד עובדי המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) בשוהם, איציק יוסף, אמר: "הבאנו בשורה ענקית לעובדים, עם העלאות שכר יפות מאוד לאורך שנות ההסכם. אנחנו מודים למשה ארבל ולאליעזר בלו, וגם למנהלים שלנו שלאורך כל הדרך עבדו איתנו בשיתוף פעולה מלא".

יו"ר ועד עובדי הפצה בשוהם, יואל דוד, אמר: "אני מברך על ההסכם ושמח על שיתוף הפעולה בין הצדדים. שטראוס הוכיחה שוב שהיא חברה הגונה וישרה שחושבת על רווחת עובדיה בכל עת".

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button