צרכנות

מהן כפפות ניטריל והיכן למצוא איכותיות?

בין אם אתם עובדים בתחום המכונאות, בתחום אומנות הגוף, תעשיית הרפואה או תחום עיבוד המזון, כדאי שתדעו שאחד מאמצעי ההגנה הטובים ביותר עבור כפות הידיים שלכם הוא כפפות ניטריל. מדובר על מוצר הכרחי לצורך עבודה בטוחה וגם נוחה. ניתן למצוא את הכפפות המדוברות כמוצר חד פעמי או כמוצר רב פעמי עבה וחשוב מאוד להבין מדוע מדובר על מוצר הכרחי בסוגי עבודות שונות, היכן כדאי לרכוש אותו וכיצד ניתן להבטיח כי מדובר על מוצר איכותי.

קרדיט: FREEPIK

חומר הניטריל- במה מדובר?

חומר הניטריל מוכר מאוד מהצורך ההולך וגובר בו עבור כפפות הרלוונטיות לשימוש חד פעמי. הסיבה העיקרית לשימוש בחומר המדובר על פני חומרים אחרים כגון: לטקס היא שמדובר על גומי סינטטי ולא גומי טבעי, דבר שלא גורם לתגובות אלרגיות. לפני נתונים שונים שפרסם משרד הבריאות, בין 8 ל17 אחוזים  מהעובדים בתעשיות האסתטיקה והרפואה מדווחים על אלרגיה ללטקס שהוא גומי טבעי ועל כן, כפפות שעשויות מחומר ניטריל הן הרבה יותר נוחות ורלוונטיות לעובדים מתחומי עבודה שונים. מצד אחד כפפות ניטריל דומות לכפפות לטקס והן מספקות עמידות וחוזק משמעותיים ביותר ומצד שני ניתן לעטות אותן לאורך פרק זמן משמעותי מבלי לחוש אי נוחות.

האם יש הבדל בין כפפות ניטריל לתעשייה ולרפואה?

בחירת הכפפות המדוברות תלויה באפיון של העבודה וכן בהתאם לרמת ההגנה הנדרשת בעבודה. ניתן לחלק את השימוש בכפפות המדוברות לשתי קטגוריות מרכזיות: עבור שימוש רפואי כגון: לרופאים, חובשים, קוסמטיקאיות, פרמדיקים, מקעקעים, מעסים או מטפלים או עבור עובדים בתחום התעשייה לרבות עובדים במוסך, עובדי ניקיון, עובדי אחזקה, עובדים בתעשיית המזון ועוד. לכל אחד מהיישומים המדוברים נדרשת הגנה אחרת. בעוד שאנשי מקצוע העוסקים בתחום הרפואי דורשים בעיקר הגנה על העור והיגיינה, עובדים בתחום התעשייה מחפשים הגנה מפני שמנים, כימיקלים ועוד. כפפות עבודה ניטריל מספקות את ההגנה הטובה ביותר לשני סוגי העובדים. ניתן למצוא את המוצר המדובר כמוצר חד פעמי עבור רופאים בבית החולים או בקופות החולים, פרמדיקים ומתנדבים באמבולנסים, רופאי שיניים, קוסמטיקאיות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד הכפפות מתאימות לסוגי עבודות רבות?

מעבר לעובדה שהמוצר המדובר איננו מכיל לטקס כאמור וכך הוא מונע אלרגיות, מדובר על מוצר שאיננו מכיל אבקה שיכולה לגרום לאלרגיה בדרכי הנשימה של העובדים. לכפפות ניטריל יש עמידות כימית גבוהה מאוד, מרקם שמאפשר לעובד לעטות אותן בצורה יציבה בכל תנאי עבודה לרבות בתנאים יבשים או רטובים והמבנה של המוצר חזק במיוחד. הכפפות עשויות מחומרים איכותיים מאוד אשר מאושרים למגע עם מזון ואדם לאחר שעברו את כל בדיקות התקן.

היכן כדאי לרכוש כפפות ניטריל?

על אף שניתן למצוא כיום חברות רבות המספקות את המוצר המדובר, חשוב מאוד לבחור בחברה אשר ידוע על פי לא מעט המלצות של לקוחות כי היא מספקת את הכפפות האיכותיות ביותר מהחומר המדובר וכי ניתן לסמוך עליה שהמוצר אותו רוכשים יענה על מטרותיו בצורה האידאלית מכל הבחינות.

לכן, טרם רוכשים את המוצר, יש צורך לברר היכן ניתן לרכוש אותו, איזה חברות מספקות אותו ועוד ורק לאחר מכן לרכוש. כמובן שיש להתחשב גם בעלות לעומת התקציב שלכם העומד על הפרק. לא פעם יש צורך לרכוש כמות גדולה מאוד של כפפות עבור כלל העובדים במקום עבודה כזה או אחר. יש להקפיד לבחור בחברות אשר מכירות בצורך של מקומות עבודה בכמות משמעותית של כפפות ובהתאם לכך מציעות מחיר נוח ומשתלם על כמות מסחרית.

Back to top button