צרכנות

מאוריציוס – הכירו את היעד הכי מעניין בקיץ 21

הכירו את מאוריציוס – אי געשי קטן באוקיינוס ההודי, מזרחית למדגסקר. האי הטרופי הזה מציע כל מה שצריך לחופשה נפלאה שכוללת טמפרטורות נוחות, חופים מהפנטים, בתי מלון מפנקים וכל זה לצד היסטוריה מרתקת, שילוב תרבויות מרגש, שווקים שוקקים ופסטיבלים חיים וצבעוניים.

קרדיט: FREEPIK

אם אתם חושבים על היעד הבא להירגע בו מהקורונה הבלתי נגמרת, כדאי לכם לשקול טיסות למאוריציוס – ואלו כל הסיבות!

טיסות למאוריציוס למטרות נופש

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתחיל בברור מאליו: כמו כל אי שמזכיר את גן עדן ויושב באוקיינוס, גם מאוריציוס מציעה את החופים המושלמים שלה, הריזורטים המפנקים, מתחמי הספא, הבריכות, הקוקטיילים הצבעוניים והארוחות לאור שקיעה לצד צלילות והרפתקאות במים. אם אתם מחפשים יעד בטן-גב מפנק וייחודי, טיסות למאוריציוס ללא ספק יספקו לכם את הסחורה.

אבל מעבר לכל אלו, במאוריציוס יש עוד כמה דברים שהופכים אותה ליעד כל כך מעניין – והנה רשימה חלקית בלבד:

הקולינריה במאוריציוס

הקולינריה במאוריציוס היא מהמגוונות בעולם, ורק הקולינריה היא סיבה מספיק טובה לאסוף את המשפחה ולתפוס טיסות למאוריציוס. בדיוק כמו התרבות, גם המטבח במאוריציוס מורכב מהשפעות צרפתיות, הודיות, אפריקאיות ואסייתיות, ויחד הן יוצרות טעמים ייחודיים ובלתי נשכחים, ומנות מסורתיות ותבשילים מעוררי תיאבון המורכבים  מדגים ועוף בתיבולים מיוחדים.

פסטיבלים

כשאתם מחפשים טיסות למאוריציוס, כדאי לכם לכוון לאחד הפסטיבלים שנערכים באי, כי במאוריציוס תמצאו כמה פסטיבלים שוקקים וצבעוניים שישדרגו כל חופשה. בין הפסטיבלים שמחכים לכם באי כדאי לכם לנסות את הפסטיבל שנערך בפברואר, בזמן המהא שיוורטרי, אחד החגים הגדולים של מסורת היוגה ההינדית. במהלך החג הזה כחצי מיליון אנשים עולים לרגל לגרנד באסין, אגם שלצדו פסלו הענק של האל שיווה. פסטיבל נוסף ששווה ביקור הוא פסטיבל האורות שנערך בסתיו וכן הפסטיבל שנערך בשנה הסינית החדשה. הפסטיבלים הצבעוניים של מאוריציוס מספקים הצצה למסורת הייחודית של האי ולשילוב התרבויות המיוחד. בפסטיבלים תוכלו גם ללמוד את הריקוד המסורתי, ה-Sega, שמקורו באפריקה ונרקד לצלילי כלי נגינה מסורתיים.

שווקים

במאוריציוס יש תרבות ענפה של שווקים שוקקים וצבעוניים המוכרים הכל מהכל – ירקות ופירות טריים, אומנות וחפצים בעבודת יד, תבלינים בכל הצבעים, אוכל רחוב ועוד. השווקים מפוזרים בכל רחבי האי ומציעים טעימה מסורתית מהחיים על האי. בין השווקים הטובים ביותר אפשר למצוא את השווקים בפורט לואיס, ברוז היל ואת שוק הדגים בחוף הים גרנד ביי.

הטבע במאוריציוס – בדגש על החוף הצבעוני

העיירה שמארל היא עיירה קטנה על האי, ואחד היעדים התיירותיים המובילים של מאוריציוס. מה שהופך את העיירה הזו לכל כך מיוחדת הוא שכבות החול הצבעוניות שלה – שמורכבות מחול אדום, ירוק, סגול וצהוב. בעיירה אפשר למצוא תצפית שמשקיפה על שכבות החול האלו ולהתפעל מהטבע המהפנט שלנו. הסברה הרווחת היא שהצבעים נוצרו בעקבות קירור לבה וולקנית במהירויות שונות, בעוד טענה אחרת סוברת כי מדובר על תחמוצות של מתכות שונות.

Back to top button