מבזקיםספורט

השר טרופר: האכיפה באירועי התרבות ובמגרשי הספורט תוגבר

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הודיע היום (רביעי) על צעדים נוספים להסדרת האכיפה בעולמות התרבות והספורט. הגברת האכיפה יוצאת לדרך על מנת לאפשר את המשך הכנסת הקהל וכן את הפעילות הבטוחה לאמנים ולספורטאים, שכן הפרות באירועים אלו ואי עמידה בהנחיות עלולים להוביל להגבלה משמעותית ואף לסגירתם וכמובן לפגיעה בחיי אדם.

סוכם עם השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, על מבצע אכיפה משמעותי שיחל כבר היום, במסגרתו שוטרים ופקחים יתפרסו במופעים ובמשחקים, וייקנסו את מי שלא יעמוד בהנחיות.

כמו כן, לאחר שיחות עם ראשי עיריות, מפיקים, ראשי מנהלות הליגות וראשי הקבוצות, סוכם כי יתווספו סדרנים בכל המופעים והמשחקים כדי שאלה יקפידו על עטיית המסכות בקהל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, בכל הופעה ומשחק, יזכירו האמנים או הכרוז את ההנחיות ויזהירו מפני חלוקת דו״חות.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: ״מי שחיי אדם יקרים לו ושהתרבות והספורט חשובים עבורו חייב להיות הראשון שמקפיד על בטיחות באירועים אלה. כל מי שרוצה לשמור על החיים ועל התרבות והספורט בארץ מוכרח להיות שותף בהקפדה על ההנחיות, כולל עטיית מסיכה. אנחנו רוצים להשאיר את עולמות התרבות והספורט פתוחים ועושים הכל על מנת לאפשר להם להתקיים בבטחה. האחריות על העמידה בכללים היא גם של הממשלה, אך היא גם של כולנו – האזרחים. זו הבריאות של כולנו״.

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button