מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ בצלאל סמוטריץ': "הממשלה מתנהלת כמו בת יענה"

הערב (רביעי) הועברה פנייתן של סיעות האופוזיציה, בעניין כינוס פגרה דחוף, בנושא התעלמות הממשלה מהעסקים שנפגעים עקב הגל הנוכחי של משבר הקורונה והרפורמה בחקלאות. הבקשה נשלחה ליו"ר הכנסת בהתאם לסעיף 21 לתקנון הכנסת.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הממשלה מתנהלת כמו בת יענה ובתרגילי יח"צ וסיסמאות נבובות מנסה לקבוע את המציאות. זה לא עובד, בימים האחרונים יש כמעט 10,000 נדבקים מידי יום, הממשלה החילה על העסקים את התו הירוק והתפרצות המגיפה גורמת לחלק גדול מהציבור להימנע מהתקהלויות וזה כמובן מבורך. אבל התוצאה היא ביטולי אירועים וצמצום משמעותי בפעילות העסקית של ענפים שלמים במשק. חלק גדול מהמשק בסוג של סגר לא רשמי ללא רשת ביטחון כלכלית שהממשלה ביטלה."

עוד הוסיף סמוטריץ': "הממשלה חייבת להחזיר לבעלי העסקים את רשת הביטחון. עסקים רבים קורסים תחת הנטל והממשלה פשוט מתעלמת. גם בנושא החקלאות, התעלמות מוחלטת מהנורות האדומות שמהבהבות מעל הרפורמה הדורסנית והחד-צדדית. מאז ראשית דרכה של הציונות החקלאות הייתה אבן יסוד של תקומת ישראל בארצו. במקום בו תחרוש המחרשה היהודית את התלם האחרון שם יעבור גבולנו אמר טרומפלדור. רמיסת החקלאות וההתיישבות העובדת היא עוד צעד הרסני שהממשלה הזאת נוקטת. התעלמות איננה אסטרטגיה ולכן אנו דורשים ישיבת פגרה מיוחדת כדי שהממשלה סוף סוף תתן דין וחשבון לציבור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ בצלאל סמוטריץ. צילום: אתר הכנסת

Back to top button