חדשות הארץמבזקים

פתח תקווה: פעוט בן שנתיים ננעל ברכב וחולץ בשלום

קריאה התקבלה היום (חמישי), במוקד ארגון ידידים אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל ברכב בשגגה לעיני אביו ברחוב מרדכי ביטרמן בפתח תקווה.

הרב שמריה אבא שאול, יחד עם אלחנן אלגייאר, כונני הסניף בעיר, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

הרב שמריה מספר: "בשעות אחה"צ אני משתדל לעזוב את הטלפון וליהנות מזמן איכות עם בנותיי היקרות, כך עשיתי גם היום. עד ששמעתי את צליל החירום. מבט קצר בשם הרחוב הראה לי שאני קרוב מאוד, ומיד דיווחתי יציאה למקום. במהלך ניסיונות הפתיחה, נוצר קושי מסוים, נאלצתי להיעזר בכוננים נוספים מהסניף שיצאו לדרך. יחד עם אלחנן חילצתי במהירות את הפעוט, לשמחתו הרבה של האב שהודה לנו עד למאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אליה כהן, המוקדן שקיבל את השיחה מוסיף: "הוצאתי מיידית את האירוע כדי להזניק את הכוננים במהירות. דיברתי קצת עם האבא כדי להרגיע אותו, הוא המתין לכוננים בשלווה, תוך כדי שומר על קשר עין עם בנו הקט."


צילום: ידידים

בידידים שבים ומזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב, מחשש לנעילה • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button