חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל כינס הערכת מצב מיוחדת עקב אירועי סוף השבוע בחברה הערבית

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי, קיים הבוקר (ראשון) הערכת מצב מיוחדת במטה מחוז מרכז ברמלה, בהמשך לאירועי הרצח שהתרחשו בסוף השבוע בחברה הערבית.

המפכ"ל כינס את מפקד מחוז מרכז, ניצב משה ברקת, ראש אג"מ, ניצב אבי ביטון, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ראש אגף סי"ף, ניצב ג'מאל חכרוש, קצינים, מפקדי תחנות וגורמי חקירות ומודיעין במטרה לקבל תמונת מצב עדכנית אודות הסכסוכים הקיימים, אירועי האלימות והפעולות המבצעיות המתוכננות.

במסגרת הערכת המצב ביקש המפכ"ל לקבל עדכון מודיעיני, חקירתי ומבצעי על כל הסכסוכים הפעילים בחברה הערבית. כמו גם הצורך במיפוי מדויק לצד פעילות יזומה והתקפית, המשלבת את כל יכולות המשטרה. במשטרה מדגישים שמרבית אירועי האלימות בחברה הערבית מתרחשים על רקע סכסוכים בין משפחות וחמולות. ועל כן הורה המפכ"ל על הקמתה של מפקדה משימתית של מג"ב במחוז מרכז, שתפעל לצד מספר מפקדות שכבר פועלות ברחבי הארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף ביקש המפכ"ל את הקמתו של דסק סיכול משטרתי במחוז מרכז אשר יעבוד בשיתוף פעולה עם אגף סי"ף והדגיש כי מדובר בזמן חירום בו המשטרה תפעל עם כל הכלים שעומדים לרשותה, לרבות פעילות יחידות מיוחדות כמו ימ"מ, חטיבה טקטית ועוד. במסגרת חיזוק יחידות השטח הורה גם המפכ"ל על תגבורים משמעותיים של שוטרים ולוחמי מג"ב מהקורסים השונים שמתקיימים בבסיסי ההדרכה.

ארכיון: צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. לא צריך להיות מפכל כדי להבין איך מטפלים באלימות – באכבר אלימות לא צריך להשקיע ביועצים צריך שכל פשוט של שמיניסט מסתבר שקשה למצוא שם מי שסיים ביה"ס…. בנוסף חוקים קשים על עבירות אלימות יד קשה !

Back to top button