מבזקיםצבא וביטחון

נקבע מותו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי שנפצע אנושות מירי בגבול עזה

לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי הלך היום (שני) לעולמו לאחר שנורה בראשו ונפצע באורח אנוש בגבול רצועת עזה לפני כשבוע. הצוות הרפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו. חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. מבית החולים נמסר כי הם משתתפים בצערה הכבד של המשפחה.

בראל ז"ל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג"ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום.

במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל ז"ל קורס צלפים ושימש כצלף בימ"ס. הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בראל ז"ל בן 21 בנופלו תושב באר יעקב, הותיר אחריו אמא, אבא, שתי אחיות ואח.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ספד: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד."

במשמר הגבול ספדו: "משמר הגבול מרכין את ראשו לזכרו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. יהי זכרו ברוך."

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, ספד: "בראל ז"ל היה לוחם מלח הארץ, גדל וחונך לערכים של אהבת המולדת והתגייס לשירות במשמר הגבול בכדי לשרת ולתת ביטחון לאזרחי המדינה. אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה ומחזק את מפקדיו וחבריו ליחידת המסתערבים של מג"ב דרום. בכל משימה פעל בראל ז"ל במקצועיות ובנחישות רבה תוך הובלה של חבריו לנשק. לצד זה היה החבר הטוב שתמיד נותן עצה טובה ומחזק את הסובבים סביבו – לוחם וג'נטלמן. משפחתו הינה משפחתינו לעד, גורלנו משותף ונמשיך ללוות אותה לעד. אני מצדיע לך בראל."

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד: "עצב רב עם הבשורה על מותו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפצע אנוש בגבול רצועת עזה. אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ספד:‏ "הלב נשבר מהידיעה על מותו של בראל חדריה שמואלי ז״ל. ‏לוחם ואיש מיוחד שנלחם 9 ימים ארוכים בפצעים האנושים שספג מידי המחבל ברצועת עזה. ‏תנחומיי למשפחתו הדואבת, לכוחות משמר הגבול ולמשטרת ישראל. ‏יהי זכרו ברוך."

סמ"ר בראל חדריה שמואלי

Back to top button