צרכנות

חדשות טובות – דלתות אוטומטיות מקטינות הדבקות לקורונה בגלל חוסר מגע

הקורונה גרמה לכל אחד מאיתנו לחשב מסלול מחדש. אנשים שהיו רגילים למשהו מסוים, נאלצו לשנות את כל דפוסי ההתנהגות. אחד מהדברים הקריטיים ביותר שלמדנו במהלך הקורונה זה ללמוד על הנושא של ריחוק חברתי. כמעט כל אחד מאיתנו היה צריך לשמור מרחק מהאנשים שהכי קרובים אליו. אך גם הטכנולוגיה לא נשארת אדישה לנושא של הקורונה, כאשר דלתות אוטומטיות הפכו להיות מאוד מבוקשות. אנשים מבינים כי זה כבר לא כל כך בטוח לגעת בכל דלת. כעת ישנה אפשרות למנוע את הנגיעות המיותרות וכמובן לשמור על הבריאות.

 

כיצד דלתות אוטומטיות מסייעות בקורונה?

דלת אוטומטית מסייעת בכך שהיא לא מחייבת את האנשים לגעת בה. אנו כבר יודעים כי הקורונה עוברת בין היתר על ידי מגע במשטחים שונים. ברגע שמונעים מאנשים לגעת בדלת, סיכויי ההדבקה גם הם פוחתים בהתאם. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תוכלו להיכנס למקומות ללא חשש. לא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתיגעו בדלת למקום שאליו אתם עומדים להיכנס. זה חוסך המון כאבי ראש עבורכם ועבור כל האנשים הנמצאים בסמוך אליכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

דלתות כניסה אוטומטיות לעסק

אם יש לכם עסק אתם צריכים לעשות כל מה שנדרש כדי לסייע ללקוחות. לכל לקוח יש את הדרישה שלו, ותמיד תרצו שהם יהיו מרוצים. בתקופת הקורונה הריחוק החברתי גרם להמון אנשים להחליט להישאר בבית ולא לצאת לעשות קניות. כעת כאשר השווקים עדיין פתוחים ישנה אפשרות לגרום ללקוחות להרגיש בטוחים. דלתות אוטומטיות המשמשות בתור דלתות כניסה יכולות לסייע. הלקוחות מצידם ימשיכו להגיע לעשות קניות למרות שהמצב בחוץ לא יציב.

דלת אוטומטית משדרגת את העסק

צריך גם להגיד כי דלתות כניסה אוטומטית כאן על מנת להישאר. אנו שומעים כי הקורונה עדיין פה, ולא נראה שהיא עומדת לעזוב אותנו בזמן הקרוב. אך חוץ מזה, הדלת האוטומטית משדרגת את העסק כולו. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר מדובר על העסק שלכם. הרושם הראשוני שהלקוח מקבל זה הרושם הראשוני שהולך ללוות אותו לאורך זמן. המטרה היא להביא לכך שהלקוח יקבל כבר בכניסה רושם ראשוני מדהים.

אפשרו ללקוחות להיכנס ללא בעיה

דלתות אוטומטיות המשמשות גם כדלתות כניסה לעסק יאפשרו ללקוחות להיכנס ללא בעיה. כל לקוח שירצה להגיע לעסק רק יצטרך לעמוד אל מול הדלת והיא כבר תיפתח. יש לקוחות שזוהי בעיה מבחינתם להיכנס לעסק כאשר הדלת היא לא אוטומטית. רק עצם המחשבה על הפתיחה של הדלת עשויה לעייף אותם. לכן תביאו לכך שלאף אחד מהלקוחות שעומדים לבקר אתכם לא יהיו תירוצים.

שמירה על בטיחות זה הדבר הבסיסי

דלתות אוטומטיות חייבות להיות כאלה ברמה הכי גבוהה שיש. קודם כל כי דלת הכניסה היא הדלת הראשונה שאותה הלקוח רואה. אם הדלת לא תהיה מספיק מרשימה, הרושם הראשוני של הלקוח לא יהיה מספק. בנוסף הבטיחות היא פרמטר קריטי, על מנת למנוע מצבים לא נעימים בהם הדלת עשויה להיסגר שלא לצורך. לפיכך תרכשו אך ורק דלת איכותית שאתם יודעים שלא תעשה לכם בעיות בעתיד.

 

Back to top button