מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ איתמר בן גביר על גנץ: הוא נפגש ונותן לגיטימציה למי שידיו ספוגות בדם יהודי

בראיון שנתן הערב (שלישי) למשה גלסנר בקול ברמה, התייחס יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, למחלת הקורונה שתקפה אותו ואמר: "אין מחזה יותר קשה מלהגיע למחלקת הקורונה בבית החולים, אבל מצד שני זה גם מחזה של אמונה גדולה וביטחון בהשם".

ח"כ בן גביר ענה לשאלת המראיין האם מתאים שהלוויית החייל בראל חדריה מנוצלת לקריאות בוז כלפי ראש הממשלה ואמר:" ההלוויה בוודאי נועדה לזעזע. הוא לא נרצח בדום לב, כשמישהו נרצח זועקים ולא מיפים את הדברים".

גלסנר טען שמדובר במדיניות המשך של נתניהו ובן גביר הסתייג ואמר: "הייתה לי ביקורת על נתניהו אבל הוא לא הגיע לרמה הזאת, בזמנו הייתה תגובה מינימלית היום אפילו לא זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר הטיח ביקורת על פגישת גנץ ואבו מאזן, ולשאלת המראיין כי היו תדרוכים מלשכת רוה"מ נגד גנץ השיב כי : "ראש ממשלה הוא לא טוקבקיסט. הוא היה צריך לפטר את גנץ שנותן לגיטימציה לרוצחים. לא ניתן לגנץ להיות ראש ממשלה, גנץ חותר שמאלה הוא יכול לחלום מלהיות ראש ממשלה וגם אם נתניהו יבוא ויאמר זו ההזדמנות, הוא לא יהיה כי הוא נפגש ונותן לגיטימציה למי שידיו ספוגות בדם יהודי".

לשאלת המראיין באשר ליחסים בציונות הדתית ולניסוח כללי המפקד אמר ח"כ בן גביר כי: "טוב שאנחנו ביחד. כאשר יש אחדות יש תוצאה טובה ואני מניח שאם זה יימשך זה לא יסתיים בשמונה או תשעה מנדטים".

יחד עם זאת הודה בן גביר כי : "לא מדובר במשחק הוגן, לפי הכללים שלהם המזכירות הישנה ואותו מרכז ישארו ולכן גם אם אגיע במקום גבוה אין לזה שום ערך. כאשר אני קראתי את התקנון של תקומה הבנתי שזה לא תקנון שוויוני, אבל בכל מקרה אני מעריך שנלך ביחד, יש בנינו הערכה ואהבה, ואני יודע שביחד הכוח שלנו אדיר. אני לא פונה רק לציונות הדתית, אני פונה למסורתיים, לחרדים, לחילונים, לדתיים הלאומיים וביחד הכוח הרבה הרבה יותר חזק".

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

Back to top button