בריאותמבזקים

נשיא המדינה בהרמת כוסית למערכת הבריאות: זוהי תקופה היסטורית בעולם הרפואה

לרגל ראש השנה וכהוקרה למערכת הבריאות על תפקודה בשנת הקורונה קיים נשיא המדינה יצחק הרצוג היום, יום רביעי (רביעי) הרמת כוסית מקוונת בהשתתפות שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מנכ״ל המשרד הפרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמאן זרקא, ראש שירותי בריאות הציבור, ד״ר שרון אלרעי פרייס, בכירי משרד הבריאות ומנהלי בתי החולים הציבוריים, הגריאטריים והפסיכיאטרים, קופות החולים ועוד.
 
הנשיא הודה לראשי מערכת הבריאות ולמערכת כולה על עבודתם ואמר: "זוהי תקופה היסטורית בעולם הרפואה וספק אם אי פעם הייתה תקופה כה מאתגרת למערכת הבריאות. אתם עושים עבודה מצוינת בנסיבות אלה! בתי החולים, קופות החולים, הצוותים הרפואיים. כל מגזר בריאות הציבור בארץ, וכמובן שירותי ההצלה ובעיקר הצוותים הרפואיים שבחזית, עם ישראל מודה לכם ואני מצדיע לכם. אתם נמצאים בלב המערכה, אתם משרד הביטחון הרפואי של מדינת ישראל."
 
הנשיא חיזק את בתי החולים ברחבי הארץ ובירך את קופות החולים: ״אני יודע שזו תקופה לא קלה, ואני בטוח שאני מבטא את רגשי הציבור כולו בהבעת הוקרה עמוקה מאוד לעולם הרפואה, הבריאות, הממונים על הבריאות והצוותים הרפואיים שנמצאים בחזית יום ולילה בעומסים דמיוניים.״ עוד הוסיף הנשיא ובירך את פעילותם של שירותי ההצלה, מד"א ומרכזי בריאות הנפש.
 
בסוף דבריו הודה הנשיא לצוותים הרפואיים ואיחל לסיום: ״ברכת בריאות, שתהא זו שנה טובה, בריאה וטובה. כתיבה וחתימה טובה וביחד ובאמצעותכם נתגבר על המגפה הזאת. תודה רבה לכם.״
 
בסוף דבריו חזר הנשיא והדגיש הנשיא את קריאתו החוזרת ונשנית לציבור להתחסן ולנהוג על פי כללי הקורונה ובזהירות רבה בייחוד ערב חגי תשרי הקרבים.

צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

Back to top button