חדשות הארץמבזקים

עשרות מעמדי תקיעות שופר יתקיימו במרחבים פתוחים בבני ברק בראש השנה

קול שופר גם לחולים ומבודדים ביוזמת עיריית בני ברק, גם השנה יתקיימו עשרות מעמדי תקיעות שופר לטובת אלה שלא יכולים להגיע לתפילות החג בבית הכנסת.

התחלואה בגל הנוכחי ממשיכה לטפס, וגם בראש השנה הקרוב, רבים מתושבי העיר יאלצו לשהות בבתיהם כמאומתים לנגיף או בבידוד בעקבות חשיפה לחולים מאומתים.

על מנת לשמור על הנחיות הבריאות, יזמה גם השנה עיריית בני ברק בראשות הרב אברהם רובינשטיין את פרויקט "לשמוע קול שופר", שיביא את התקיעות אל המבודדים והחולים שנבצר מהם להשתתף יחד עם כולם בתפילות החג בבית הכנסת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הפרויקט, יתקיימו עשרות מעמדי תקיעות שופר בנקודות רבות במרחבים פתוחים ברחבי העיר. התושבים השוהים בבתיהם יוכלו לקיים את מצוות החג ולשמוע קול שופר מחלונות בתיהם ולהמשיך להקפיד על הוראות הבריאות, ולא לסכן חלילה את משפחתם וקהילתם.

לדברי הרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק: "בתקופה כזאת, חובתה וזכותה של העירייה לדאוג לכל התושבים ולסייע להם לקיים את מצוות החג גם כשהם מקפידים על הבידוד ושומרים על בריאות סביבתם. פרויקט "לשמוע קול שופר" הוא יוזמה ייחודית של עיריית בני ברק, שמנצלת את המרחבים הפתוחים לטובת דאגה לבריאות הכלל גם בראש השנה. אנו בטוחים כי תושבי העיר ימשיכו להקפיד על הנחיות הבריאות ולאפשר את תפילות החג בבטחה".

באדיבות עיריית בני ברק

Back to top button