צרכנות

נוסעים נכבדים, התחנה הבאה: חדר המשחקים של הילדים שלכם

תקופת הקורונה הרגילה את אותנו למציאות חדשה, בה הילדים נמצאים שעות רבות בבית ללא מעש וכמובן תקועים אל מול המסכים השחורים.

קרדיט: FREEPIK

אחד הפתרונות הטובים ביותר להעסקת ילדכם במיוחד בחופשת הקיץ וגם בשעות הפנאי הוא רכישת צעצועים ומשחקים אמיתיים, כן כן, ממש כמו "פעם", כאלה שפורסים בחדר הילדים או בסלון הבית, וביחד עם האחים, ההורים או חברים לכיתה, משחקים יחדיו בהנאה מרובה.

כבר ידוע שצעצועים ובילוי משותף של ילדים עם בני גילם משפר את היכולת שלהם לעבוד בצוות, להקשיב, להתחרות ולגלות יצירתיות ודמיון בין האתגרים השונים שהמשחקים מציבים לפניהם. בנוסף הם גם משפרים את יכולת המוטוריקה העדינה, חלוקת הקשב ועוד יתרונות רבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז איזה צעצועים ילדים באמת אוהבים?

זאת שאלה שניתן לענות עליה יחסית בקלות – כל ילד או ילדה כמובן אוהבים משחקים קצת שונים, אך ישנם כמה צעצועים קלאסיים שתמיד עובדים, ונותנים לילדים תחושה של שייכות לעולם המבוגרים.

ילדים רבים אוהבים להתמקד בתחומי עניין שונים: כגון חיילים, אהבה לכבאיות, ניידות משטרה, בובות ברבי שונות למשחק, תכשיטים, פאזלים או בכלל רובוטים מדליקים.

כמובן שתוכלו לרכוש את המוצרים הקלאסיים ביותר, כמו רכבות לילדים שמוציאות עשן או משחקי דומינו, שכיום השתדרגו, והם מגיעים אלינו בדגמים חדשניים שלא הכרתם, כמו רכבת עם אור, קול, רעשי רכבת אמיתיים ועשן שבטוח ילהיבו כל ילד נרגש שמקבל אותה כמתנה.

אז איך משיגים צעצועים טובים, במחירים שווים?

בישראל שוק הצעצועים מוצף באלפי דגמים של צעצועים איכותיים יותר או פחות, שמגיעים בלי הפסקה בצורות שונות אל החנויות הפזורות ברחבי העיר והקניונים.

משפחה ישראלית ממוצעת תוציא בשנה אלפי שקלים על צעצועים ומשחקים לילדים, משום שילדים ידועים כחסרי סבלנות, וממצים מהר את המשחק ועוברים ישר אל הדבר הבא.

לכן נרצה לרכוש להם צעצועים שמצד אחד יהיו איכותיים ומהנים לשימוש, ומצד שני לא יהיו חסרי שימוש לאחר זמן קצר, ועוד אחרי ששילמנו עבורם סכומים מכובדים.

אחת האופציות המוצלחות לרכישת צעצועים הן חנויות האונליין, שעלו על הגל בתקופת הקורונה וכיום תופסות נתח שוק משמעותי בתחום הצעצועים והמתנות. המון חנויות רחוב היו צריכות בתקופה זו להשתדרג ולחשוב מחוץ לקופסא, להקים ולפתוח פלטפורמת מכירה גם באינטרנט.

חנויות אלו מציעות לעיתים את אותם דגמים מוצלחים ואהובים שכולם מכירים, במחירים משתלמים הרבה יותר, כך לדוגמא תוכלו למצוא באתר קיפי, אתר ותיק המתמחה בצעצועים ומשחקים בו תמצאו מאות דגמים שונים של צעצועים אהובים לבנים ובנות, שיגיעו אליכם במשלוח מהיר ממש עד הבית – עם פריסת משלוחים כלל ארצית מהירה ויעילה.

בחנות קיפי תוכלו לרכוש בכרטיס אשראי או אפילו באחת מאפליקציות התשלומים ביט או פייבוקס באופן מאובטח וכך תוכלו לחסוך זמן רב של עמידה בפקקים, חיפוש חנייה וחיפוש אחר משחקים שלא לטעמכם בחנויות הפיזיות – כל מה שמפורסם באתר נמצא במלאי!

בין אם תרצו לשלוח מתנת יום הולדת לחבר לכיתה או לקרוב משפחה, הרכישה באתרי האונליין היא בהחלט פתרון יעיל וקליל, ואנו ממליצים גם לכם לנסות את חווית הרכישה באתרים אלו. אנחנו קנינו בקיפי ואנחנו מאוד מרוצים מהשירות ומאיכות המוצרים. לא סתם הם מדורגים 5 כוכבים בגוגל על ידי לקוחותיהם. שתהיה לכם רכישה נעימה!

Back to top button