מבזקיםתנועה ותחבורה

מערך התחבורה המטרופוליני "נעים בסופ"ש" יפעל גם במהלך ראש השנה

מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" יפעל גם במהלך ימי ראש השנה בערים גבעתיים, קריית אונו, יהוד-מונוסון, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו.

מיזם "נעים בסופ"ש" שירת מתחילת פעילותו מאות אלפי תושבים מכלל הערים המשתתפות בשירות. לאור הצלחתו הרבה, יפעל גם במהלך ראש השנה ובחגים הקרובים והנסיעה בו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר עליית הנוסעים תותנה בעטיית מסכה. כמו כן, יעמדו בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות, בהם ניתן לנסוע בתיאום מול המוקד הטלפוני.

צילום: באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו

שעות הפעילות בראש השנה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום שני, 6.9.21, משעה 18:00 עד שעה 02:00.

ביום שלישי, 7.9.21, משעה 9:30 עד שעה 02:00.

ביום רביעי, 8.9.21, משעה 09:30 עד שעה 18:00.

שעות הפעילות הרגילות: שישי 02:00-18:00; שבת 18:00-09:30.

לאחרונה החל לפעול במסגרת המיזם גם קו 77 – סובב יפו (וולפסון – כרמלית- וולפסון). הקו פועל בתדירות של כל חצי שעה, בשעות עגולות וחצאי שעות. במהלך ראש השנה יפעל הקו במתכונת הבאה:

יום שני, 6.9.21, משעה 16:00 עד שעה 24:00.

יום שלישי, 7.9.21, משעה 10:00 עד שעה 24:00.

יום רביעי, 8.9.21, משעה 10:00 עד שעה 18:00.

ניתן להתעדכן בשעות יציאה מדויקות וזמני הגעה בזמן אמת לכל הקווים באפליקציות התחבורה הציבורית התומכות מוביט ואוטובוס קרוב ובאתר https://busofash.co.il/

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, אמר: "גבעתיים שמחה להיות חלק ממקימי מיזם 'נעים בסופ״ש' ועוד יותר שמחה על הרחבת השירות גם לתקופת החגים. אני מאמין שתחבורה ציבורית יעילה בכל ימות השנה, היא הדרך שלנו לאפשר לכולם ליהנות בחגים, להגיע כדי לבלות עם משפחה, לבקר קרובים וחברים וגם לגשר על פערים חברתיים. אני מאחל חגים שמחים ובריאות לכל בית בישראל. בהערת אגב אומר כי אני מקווה שהממשלה תבין את הצורך ותיקח את המיזם על עצמה ותצעיד את ישראל צעד נוסף קדימה, לכיוון תחבורה ציבורית נגישה וראויה במדינה בכל ימות השבוע".

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, הוסיף: "הרחבתו של מיזם 'נעים בסופ"ש' לימי ראש השנה מסמל עבורי את חזרתה של השפיות לחיינו. המיזם הבינעירוני, שזכה להצלחה בקרב תושבי העיר בני כל הגילים, מאפשר לכולנו להגיע לארוחות החג המשפחתיות ולשאר המפגשים החברתיים בקלות ובמהירות. אני תקווה שבקרוב תאפשר הממשלה לכל עיר ורשות לנהל את ענייניה הפנימיים בהתאם לרוח הקהילה שחיה בה ושבקרוב, כל מי שירצה לבלות בימי החג, יוכל לעשות זאת בנוחות ובקלות באמצעות תחבורה ציבורית ארצית".

איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם, ציין: "הרחבת שירות נעים בסופ"ש לחגי תשרי היא בשורה של ממש. השירות החשוב הזה יאפשר גם לאנשים שאינם ניידים להגיע לארוחות החג ולמוקדי הבילוי בנגישות, בקלות ובאופן זמין ובטוח".

אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון, בירך: "אני שמח שתושבי רמת השרון יוכלו להגיע לארוחות החג ולמרכזי הבילוי בראש השנה וביתר החגים. אני סבור שזה פתרון חלקי כיוון שעמדתי היא שתחבורה ציבורית אפקטיבית חייבת לפעול בסופ"ש וגם בחג על מנת לאפשר לאנשים ללא רכב, להמשיך בשגרת חייהם. עד שכך יהיה הדבר אנו נמשיך להפעיל תחבורה ציבורית עירונית ולקיים אותה גם בחגים. אני מזמין את תושבים מכל הערים השכנות לבוא ולבלות בעירנו בימי החג".

צילום: באדיבות דוברות עיריית תל אביב-יפו
מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה, אמרה: "כפי שעולה משם המיזם, כוונתנו היתה לפעול בסופי השבוע בלבד, אולם לאור הביקושים שמוכיחים את הצורך, הוחלט על הרחבת השירות גם לחגים. רק תחבורה 24/7 תאפשר לכל אחד ואחת לנוע בחופשיות, ללא תלות ברכב פרטי. גאה בעיריית תל אביב-יפו ובשותפות שלנו למיזם על כך שהשירות הורחב גם לחגים. אין לי ספק בחיוניות השירות בחג, שהפעלתו עשויה לתרום גם לצמצום הפקקים אליהם אנחנו רגילים בערבי ובימי החג, גם לצמצום הזיהום המופק מהגודש בכבישים, ובעיקר יאפשר לכל אחת ואחד לחגוג, לבלות ולהיפגש עם המשפחה והחברים במהלך החג".

Back to top button