חדשות הארץמבזקים

בן שנתיים ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בירושלים וחולץ בשלום

קריאה התקבלה היום (חמישי), במוקד ארגון ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב אבא אחימאיר בשכונת פסגת זאב בירושלים. המוקדן אהוד שלום, ענה לשיחה במוקד והוציא את הקריאה בקבוצות החירום. שמחה גובנר, כונן סניף ירושלים, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוט בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב .

אהוד המוקדן: "האמא מעבר לקו בכתה מאוד. הרגעתי אותה ועמדתי בקשר רציף עם הכונן שמחה שבדרך. עצם העובדה שהיא שמעה שאני מנהל את האירוע הרגיעה אותה מאוד. מרוב לחץ, בחלקים מהשיחה היא נתנה לחברה לדבר איתי במקום. הכונן שמחה הגיע במהירות וחילץ בשלום. שיתוף הפעולה הפורה בין בעלי התפקידים בארגון מאפשר לחלץ במהירות ובמקצועיות."

שמחה מספר: "הייתי בקרבת מקום, קיבלתי את הקריאה ומיהרתי לכתובת. כשהגעתי ראיתי המולה רבה סביב הרכב, המפתח היה מונח על המושב והרכב לא היה מונע. תוך זמן קצר פתחתי את הרכב וחילצתי בשלום את הפעוט. אמו שהיתה במקום התפעלה ואמרה לי, אתם פשוט מלאכים. חייבים להחזיק ערכה כזו בכל רכב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בן שנתיים ננעל ברכב בירושלים
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת את מפתח הרכב עליהם תמיד בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button