מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה מיכאלי: להעביר תקציב זה לדאוג לחיים עצמם ורק התחלנו

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי התייחסה היום (שישי) בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה לפעילות הממשלה בשבוע החולף ובירכה על התקציב שעבר אמש בקריאה ראשונה. "גם בגלל זה החלטנו להקים את הממשלה הזאת. כדי שאחרי שלוש שנות כאוס, סוף סוף יהיה למדינת ישראל תקציב. השבוע העברנו אותו בקריאה ראשונה."

מיכאלי ציינה כי "להעביר תקציב זה לילות וימים, דיונים, ויכוחים מקצועיים, ויכוחים פוליטיים, המון פרטים. להעביר תקציב זה לגרום לשותפים מכל קצוות הקואליציה להתגייס. להעביר תקציב זה לא לוותר, ולהתעקש על קיום ההבטחות שלנו. להעביר תקציב זה יצירת חזית אחידה של סיעה נחושה וחתירת להישגים. להעביר תקציב זה לדאוג שלכן ולכם החיים יזוזו ויתקדמו, סופסוף. להעביר תקציב זה לדאוג לחיים עצמם."

"את כל זה עשינו בשבועות האחרונים, וזאת עבודה מעולה של הסיעה המדהימה שלנו, זאת עבודה של החברים והשותפים מהאוצר, זה שיתוף פעולה של ראש הממשלה וכמובן, של שר האוצר." הוסיפה השרה מיכאלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נכון, זה לא התקציב שמפלגת העבודה תעביר כשהיא תקים את הממשלה כמפלגת השלטון. אבל כבר עכשיו, טביעות האצבעות שלנו נמצאות על התקציב הזה. עשינו את זה. ורק התחלנו." סיכמה.

Back to top button