מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ בן גביר בתגובה לבריחת המחבלים מכלא גלבוע: השר בר לב צריך להתפטר

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לאירוע בריחת המחבלים מכלא גלבוע הוקר (שני).

בתגובתו מסר: "תנאי הכליאה המשופרים למחבלים והכניעה לדרישותיהם מחשש להסלמה, מנוצל על ידם לבריחה. השר לבטחון פנים עמר בר לב צריך להסיק מסקנות מהמחדל שקרה ולהתפטר".

ח"כ בן גביר הוסיף: "טוב מאוחר מאף פעם, תנאי הכליאה של המחבלים צריכים להיות נוקשים וכעת הזמן להחמיר בתנאי הכליאה, ליישם זאת לאלתר ולמנוע בזיון כמו שקרה פעם נוספת, או יותר פשוט לתמוך בחוק עונש מוות למחבלים שהצעתי ואז בטוח לא יברחו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

תגובה אחת

  1. אני אתחיל להתייחס ברצינות לדבריהם גביר כשהוא יודיע מה הקווים האדומים שלו ומתי הוא מתפטר מהכנסת שאליה נכנס אך ורך בגלל גחמה של נתניהו ולא בגלל ״רצון העם״ נער גבעות שלא התבגר וממשיך לשחק התופשת עם שלטונות החוק בחסותם של מנהיגי ישע. לא חודר למוחו שלנהל מדינה זה משהו אחר לגמרי מאשר נח ול של משחקי תופשת מול משטרה שאיננה רוצה להפעיל את כל ארסנל הכלים שעומד לרשותה בכדי למגר תופעה של הפרות חוק חוזרות ונשנות על ידי נוער מושחת וכבול בהבלי אלילים ואמונה מסתורית בדוממים ואבנים. טוב יעשה בן גביר לאזרחי מדינת ישראל אם ידבק באמונתו וישוב לביתו וישב בדד וישקיף מבעד לחלון ויצפה למשיח שיגיע רכוב על גבי חמור לבן ורק אז בהינתן האות יצא למפתן ביתו עם חיוך נצחון על פניו.גם למי שמאמין בביאת המשיח יהנה מפסק זמן ארוך ללא נוכחותו של בן גביר כאיש ציבור וחבר כנסת.

Back to top button