חדשות הארץמבזקים

משפחת הנרצח דסטאו ביסטאי זועמת לאחר שחרור החשוד: דמו של אבינו רותח מהאדמה

אימן אבו סיף, החשוד ברצח דסטאו ביסטאי ז"ל ברמלה, בימי הפרעות בעיר לפני מספר חודשים, שוחרר הבוקר (שני) ממעצר. משפחתו של הנרצח זועמת על השחרור וטוענת כי מדובר במחדל של רשויות החקירה, וכי החקירה חייבת לעבור לשב"כ.

אמש, כמוצא אחרון, פנתה המשפחה לראש השב"כ נדב ארגמן, בבקשה כי השב"כ יכנס לחקירה, בין השאר כתבה המשפחה לראש השב"כ כי המשטרה נחושה וברורה שתפסו את הרוצח, אך בשל קושי ראייתי הוא צפוי להשתחרר, וכי בידי השב"כ הכלים להביא לפיענוח הפיגוע.

הבוקר לאחר השחרור מסרה המשפחה: "במשך חודשים רשויות האכיפה והמדינה נתנו את הרושם שהם עובדים על התיק ברצינות. היום גילנו שבעצם הולכנו שולל ושום דבר רציני לא נעשה לפענוח התיק. המחדל בתיק הזה התחיל מרגע האירוע, וממשיך עד היום. למשטרה אין את הכלים לפענח את הפיגוע, ורה"מ והרשויות מסרבים להעביר את החקירה לשב"כ, שביכולתו להביא לכתב אישום כנגד החשוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נאמר כי: "היום אנחנו מבינים יותר מאי פעם שאתכם לא מעניין באמת מה המשפחה השכולה עוברת הרי מדובר בעוד רצח ממשפחה אתיופית ולא ממש משקיעים מאמצים ומשאבים כדי להביא לכדי לכידת החשודים. מתעתעים במשפחה וגורמים לסבל עוד יותר גדול".

"אבל אתם טועים, אנחנו נמשיך במאמצינו הכבירים עד שהרוצחים המתועבים שרצחו את אבינו האהוב יתפסו וישבו מאחורי סורג ובריח. אנחנו מתביישים בכם כל גורמי האכיפה וממשלת ישראל. הפקרתם אותנו בשטח – דמו של אבינו רותח מהאדמה. אתם הולכים ליהנות בחג בחיק משפחותיכם ואת החג שלנו הרסתם. לעולם לא נשתוק ולא ננוח עד שהצדק ייעשה". הוסיפו במשפחתו של ביסטאי.

דסטאו ביסטאי ז"ל

Back to top button