מבזקים

יעלון: הריקבון המשתקף מבריחת המחבלים עמוק מאוד, האחריות האישית של נתניהו עצומה

הרמטכ"ל והח"כ לשעבר, משה (בוגי) יעלון כתב לפני זמן קצר (רביעי) בחשבון הפייסבוק: "הריקבון המשתקף ממחילת בריחת המחבלים מכלא ׳גלבוע׳, הוא עמוק מאוד. לבי עם הסוהרים והסוהרות המסורים והמתוסכלים. מעבר ומעל הלקחים המבצעיים, ומעבר להסטוריה של כניעה לדרישות האסירים- המחבלים, כדי לקנות שקט, מדובר בהזנחה שנוצרה מתרבות פוליטית, וכתוצאה מזה תרבות ארגונית קלוקלת בשב״ס, במ״י ועוד. על רקע זה צריך לראות את התנהלות הממשלה הקודמת, שלא מינתה מפכ״ל ונציב שב״ס, במשך תקופה ארוכה, כדי לשלוט במינויים. לא אתפלא אם נגלה ריקבון ושחיתות בתהליך בניית הכלא ב-2004."

עוד כתב: "לצערי, במצב הנוכחי נחווה עוד תקלות בארגונים הרקובים, ונתניהו יאשים את הממשלה המכהנת, בעוד שהאחריות האישית שלו – עצומה. הוא התעקש להמשיך ו״לאחוז בקרנות המזבח״, גם כאשר כבר היה נאשם בפלילים, שעומד לדין. הוא מינה אנשים לא ראויים לתפקידי מפתח, תקף, פגע והחליש את גורמי שלטון החוק. ממשלת השינוי חייבת לאתר את ההזנחה והריקבון, (תוצאה של שלטון ממושך של נתניהו), ולהוביל באמירה ובמעשה, שהממשלה באה לשנות! זה צריך להיות מתורגם להדחת/ החלפת בעלי תפקידים לא מתאימים ושינוי שיטת המינויים לפי אמות מידה מקצועיות. מנסיוני, התהליך מתעצם לחיוב, כאשר אנשים טובים ממנים אנשים טובים נוספים, שבאים לשרת את המדינה ואת הציבור, לא לשרת פוליטיקאי ולא את עצמם."

2 תגובות

  1. אויש נו באמת שוב פעם ההאשמות הלעוסות האלה? כך מתנהל מי שחושב עצמו למנהיג או לאחד כזה שראוי להיות ראש ממשלה?

  2. יעלון דורש לפטר את המינויים של נתניהו. בטח הוא מתכוון גם לבטל למפרע את כל שרי הביטחון שנתניהו מינה הלא הם בנט הנוכל יעלון הפגוע אהוד ברח ליברמן האנטישמי ובני גנץ.

Back to top button