חדשות הארץמבזקים

חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד ( מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל. בימים אלו שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – הכוללות בקשה להסדרת החוב.

בנוסף מופצת בדואר האלקטרוני הודעה הקוראת לשלם את החשבונית עם הצעה להנחה בשיעור של 100% בתשלום החשבונית. הקישורים מובילים לאתר הזהה בנראותו לאתר של חברת החשמל. חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל: www.iec.co.il.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון. הנחות בחשבון החשמל ניתנות לזכאים מטעם הביטוח הלאומי ולא באמצעות קישור למייל.

אין להתייחס או להשיב לפניות אלה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

צילום: יוסי וייס

Back to top button