חדשות הארץמבזקים

תוך 24 שעות: נמצאו שתי גופות במצב ריקבון כמה ימים לאחר מותם בערד

אמש (רביעי), במוצאי החג, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב רענן בערד, שם מצאו כוחות זק"א גופת אישה כבת 50, מספר ימים לאחר מותה.

הבוקר, התקבל דיווח נוסף על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב נוף בעיר, שם מצאו כוחות זק"א גופה של אדם קשיש במצב ריקבון מתקדם, כשבוע לאחר מותו, ואת שני הכלבים של המנוח, כשהם תשושים ככל הנראה לאחר שלא אכלו ושתו במשך כמה ימים. נסיבות שני האירועים נחקרות על ידי המשטרה.

משה קווס, מפקד זק״א ערד סיפר על האירוע אמש: ״באירוע ברחוב רענן נמצאה גופת אישה בשנות ה-50 לחייה במצב ריקבון מספר ימים לאחר מותה, שכן שחשש לחייה משלא ראה אותה מספר ימים הזעיק את מד״א ואת המשטרה, האישה נמצאה מוטלת בבית ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותה בתחילת מצב ריקבון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעניין הדיווח על הגופה שנמצאה היום אמר: "היום הוזעקנו בעקבות דיווח של שכנים ברחוב נוף שהתלוננו על ריח נוראי שפשט מדירה לרחוב, כשהגענו למקום מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש למעלה משבוע ימים לאחר מותו, שני כלבים של המנוח עמדו לצד הגופה ימים רבים כשהם תשושים, הזעקנו את השירות הווטרינרי שפינו את הכלבים להמשך טיפול. צוות מורחב של מתנדבי זק״א טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״

מוטי בוקצ'ין דובר זק״א: ״כואב הלב, קשה לתאר את המראות הקשים והתמודדות של מתנדבי זק״א בזירות קשות של מוות בריקבון, מוות מיותר ומחריד. אם יש לכם שכן שגר לבדו אנא בדקו בשלומו לפחות פעם ביום ודווחו לרשויות הרווחה, יחד נציל חיים.״

אילוסטרציה. צילום: דוברות זק"א

Back to top button