מבזקיםפוליטי / מדיני

יו״ר הקואליציה לחברי האופוזיציה: ״תביאו שמות לוועדות – ונפתח את המליאה כדי להסדירם״

יו״ר הקואליציה, ח״כ עידית סילמן נכנסה לפני זמן קצר (ראשון) לדיון בוועדת כספים עוד בטרם התכנסות ועדת הכנסת לדיון על הניתובים לוועדות במסגרת חוק ההסדרים והתקציב. בהשתתפותה בוועדה הסבה את תשומת לב המשתתפים לכך שהתאריך האחרון להעברת השמות לוועדות עבר ביום שישי האחרון.

יו״ר הקואליציה הציעה לאופוזיציה להעביר שמות עוד היום על מנת להשפיע על סדר יומה של הכנסת באופן כללי, וכן להצביע בדיוני ועדת הכנסת המתוכננים להיום בעניין ניתובי הועדות. לשם כך, התחייבה יו״ר הקואליציה כי אם יועברו שמות, תיפתח המליאה, בכל שעה היום, לעדכון על השמות והסדרתם.

יו״ר הקואליציה, ח״כ עידית סילמן, אמרה: ״אני מבקשת לקרוא קריאה אחרונה לחברי האופוזיציה, שהיו אמורים עד יום שישי האחרון, להגיש שמות של חברי כנסת לועדות השונות, וטרם הגישו. אנחנו קיבלנו אישור מיו״ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי, לפתוח היום בכל שעה את המליאה כדי להודיע על שמות לחברי הועדות. ועדת הכנסת מתכנסת בשעה 10:30 כדי להעלות את נושא הניתובים לועדות במסגרת חוק ההסדרים והתקציב. חשוב לנו שחברי האופוזיציה יהיו חלק, ונכון שגם יוכלו להצביע בסיום הועדה הזו. לכן, בכל שעה היום בה תביא האופוזיציה שמות – נפתח את המליאה ונעדכן שם, כדי שחברי האופוזיציה יוכלו לבצע את עבודתם כחברי כנסת, למען אזרחי מדינת ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

תגובה אחת

  1. התנהגות האופוזיציה מדהימה בחוסר האחריות ובזלזול העמוק בסדרי העבודה של הכנסת. פרצופים של נעלבים לא יחפו על העובדה המצערת הזו. אנשים שהתרגלו להעביר כל החלטה על פי צו מצאו עצמם לפתע בעמדות מיעוט ואינם מסוגלים לעכל את השינוי בפוזיציה שלהם. כדאי שיתבגרו ויגלו אחריות לבוחריהם ולמדינה. האחטרנטיבה שלהם להתפטר והאופציה של יו״ר הכנסת היא להוציא לחל״ת את אלה שנבחרו ולא באים לעבוד כח״לא בא להם״

Back to top button