מבזקיםתנועה ותחבורה

הצעה להקמת יחידה מיוחדת לאכיפת נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית שלא כדין

בדיון שנערך היום (ראשון), בנושא פקודת התעבורה בועדת הכנסת, מוצע לקבוע כי תוקם יחידה מיוחדת במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לאכיפת עבירות של נסיעה שלא כדין בנתיב תחבורה ציבורית. יחידה זו תוסמך להציב, לתפעל ולתחזק מצלמות למטרה זו ולהפיק מהן צילומים המעידים על ביצוע עבירות (כיום סמכות זו מסורה רק למשטרה ולרשויות המקומיות).

דניאל מלצר, רכז תחבורה באגף התקציבים במשרד האוצר, אמר בדיון: "היום לא נעשית אכיפה בנתצי"ם בין עירוניים. בדרכים עירוניות, נערכת אכיפה רק ברשות וחצי."

צילום: דוברות המשטרה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. שמעתי כבר הרבה רעיונות שונים ומשונים אבל לא רבים שההגיון שבהם נשגב מבינתי כמו הרעיון להקים רשות לעקיפה בנתיבי תחבורה ציבוריים. ממש רעיון נפלא שפותח פתח לרעיונות נוספים כמו רשות לעקיפה בדרכי עפר, רשות לעקיפה ברחצה בחופים בלתי מוכרזים. ויש עוד בלי סוף רעיונות ליצירת מקומות עבודה שהאזרח יצטרך לשלם את עלותם. יש במשטרה גוף שאחראי ונקרא משטרת התנועה- אפשר לתגבר גוף זה ולהוסיף תקנים , אם צריך אבל הקמת גוף נפרד נשמע לי כמו איוולת ובזבוז כספי ציבור ממש כמו אגודות המים שאף אחד לא מבין למה הוקמו ואף אחד לא יודע איך לבטלן. חשיבה יצירתית נוספת מתבקשת לפני קבלת החלטה חסרת כל הגיון.

Back to top button