מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב חיפה ירה מטווח קרוב – והרג את חברו

פרקליטות מחוז חיפה, הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד גאורגי ז'לקוב (62) תושב חיפה בגין רצח בנסיבות מחמירות ושיבושי מהלכי משפט. זאת לאחר שירה מטווח קרוב והרג את חברו דימיטרי יונגרוב ז"ל (41).

על פי עובדות כתב האישום, שהגיש עו"ד שגב אדלר, בזמן שאשתו של הנאשם ביקרה ברוסיה, עבר המנוח להתארח וללון בביתו של הנאשם. בנוסף, במספר הזדמנויות שונות, לבקשת המנוח, נתן לו הנאשם סכומי כסף לשימושו. כאשר שבה אישתו של הנאשם מהביקור, גילתה כי המנוח מתגורר עם הנאשם ולכן עברה להתגורר במקום אחר, תוך שהיא מבקשת מהנאשם לדאוג לכך שהמנוח יעזוב את הדירה.

במהלך חודש אוגוסט, כחודש לאחר חזרתה לארץ של אישתו, הגיעו השניים לדירה, אז ביקש הנאשם מאישתו להמתין לו מחוץ לבניין בזמן שהוא פועל להרחיק את המנוח. הנאשם נכנס לדירה והחל להתעמת עם המנוח בנוגע למגוריו ובנוגע לשימוש שעשה המנוח בטלפון הנייד של הנאשם. במהלך העימות החליט הנאשם להמית את המנוח. הנאשם הוציא מהכספת אקדח, שהוא מחזיק בביתו מתוקף עבודתו כמאבטח בכרמלית, הצמיד את הקנה אל מרכז מצחו של המנוח והציע לו להתפלל. המנוח אמר לנאשם שהוא אינו מעוניין להתפלל ובשלב זה הנאשם ירה בו וגרם לפציעתו האנושה. לאחר האירוע הניח הנאשם סכין מטבח בסמוך למנוח על מנת להציג מצג שווא לפיו המנוח איים עליו בסכין טרם הירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אף שהמנוח גסס נמנע הנאשם להזמין לו כוחות הצלה, ורק לאחר מספר דקות ובהמלצת אישתו התקשר הנאשם למשטרה ודיווח על כך שירה במנוח.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button