חדשות הארץמבזקים

פעיל מוכר נגד החיסונים מת מסיבוכי נגיף הקורונה בביה"ח וולפסון

חי שאוליאן, פעיל מוכר נגד חיסוני הקורונה, מת הבוקר (שני) בבית החולים וולפסון בחולון מסיבוכי נגיף הקורונה. שאוליאן מת לאחר שאושפז בבית החולים לפני כשבוע במצב קשה. שאוליאן היה מתנגד בולט לחיסונים, וקרא באופן עקבי לציבור עוקביו ברשתות החברתיות שלא להתחסן נגד הנגיף משום שזהו "חיסון מיותר ומסוכן" וכי "אין מגיפה".

בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות מתקופת אשפוזו בבית החולים אמר שאוליאן כי "אני מחובר למכונת חמצן שבלעדיה אני נחנק. אם אני מסיר אותה והולך שלושה מטרים – אני מתעלף. אני משתעל בצורה קשה ומרגיש מחנק רב".

שאוליאן נעצר באחת ההפגנות נגד התו הירוק שנערכה בירושלים לפני כשבועיים, וטען כי המשטרה ניסתה להרעיל אותו וששוטרים הניחו את רגליהם על צווארו: "משטרת ירושלים ניסתה להרעיל אותי. בחיים שלי לא הרגשתי ככה. כל השבוע נאבקתי כאילו כלום לא קרה, אך היום כבר לא יכולתי לנשום והלכתי לקופת החולים ומשם פוניתי לבית החולים וולפסון. אם יקרה לי משהו – שתדעו שזה ניסיון חיסול שלי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חלק מתומכיו של שאוליאן ברשת מלינים כי שאוליאן לא קיבל טיפול ראוי. "מדובר בעבודה של השב"כ בשיתוף משטרת ישראל וגורמים בבית חולים וולפסון", כתב אחד מהם.

צילום: freepik

תגובה אחת

  1. השבוע פועלים על פי המורשת שהנחיל לנו שאוליאן !!
    הולכים להידבק בכל הכוח !
    כולם חוזרים חולים !

Back to top button