מבזקיםפוליטי / מדיני

משרד הבינוי והשיכון העניק חבילת סיוע לדיירי הבניין שקרס בחולון

משרד הבינוי והשיכון יממן את תשלומי שכר הדירה של הדיירים שפונו מביתם בבניין שקרס בחולון. כמו כן, המשרד ישתתף במימון התכנון של פרויקט "פינוי-בינוי" לבניית הבניין החדש. סך כל חבילת הסיוע כמיליון שקלים.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, נפגש היום (שלישי) עם ראש עריית חולון, מוטי ששון, כדי להעביר את חבילת הסיוע אותה גיבש לטובת דיירי הבניין שקרס בחולון. כבר אתמול, כינס השר אלקין את הנהלת משרדו ודן איתם בסוגיית הבניין שקרס, תוך שהוא מעלה בפניהם את כוונתו להענקת חבילת סיוע – אותה חבילה אותה הציג היום בפני ראש העירייה.

בסיום הפגישה הוחלט כי משרד הבינוי והשיכון בשיתוף העירייה יעבדו יחד על קידום תכנית התכנון בנין עיר למבנה (תב"ע) במטרה לקדם את הבנייה במקום בהקדם האפשרי. בנוסף הוחלט כי משרד הבינוי והשיכון והעירייה יעניקו סיוע כספי עבור שכר דירה לתושבים, בתקופת הביניים, בהתאם לקריטריונים לזכאות שייקבע המשרד. מיד לאחר תקופת החגים יעמדו נציגי העירייה בקשר עם הדיירים לעניין זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין: "יש פה מקרה חירום וחובתה של המדינה לסייע לתושבים שביתם קרס. משרד הבינוי והשיכון פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו במטרה לסייע לדיירים שאיבדו את ביתם ולקדם את הליך התכנון לבניית הבניין החדש. הנחתי את כלל הגורמים המקצועיים במשרד לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם העירייה בכדי לקדם את כל הליכי התכנון במהרה. נמשיך לקדם תהליכי התחדשות עירונית בשיתוף השלטון המקומי למען בטיחות ואיכות חיי התושבים".

ראש עיריית חולון מוטי ששון: "לצד הסיוע המיידי, אני רואה חשיבות גדולה במתן פתרון לטווח הארוך ומה שחשוב הוא שיוקם בניין חדש עבור הדיירים שנפגעו כדי שיחזרו למגורי קבע. אני מברך את משרד השיכון והעומד בראשו על הרצון לסייע לתושבים בתקופת הביניים ואין ספק ששילוב הכוחות בינינו יועיל מאוד לתושבים".

חבילת סיוע לדיירי הבניין שקרס בחולון
צילום: דוברות עיריית חולון

Back to top button