חדשות הארץמבזקים

בעקבות חשד לכשלים במבנה: בניין משרדים גדול באילת הוכרז כמסוכן לשהיית אדם

בעקבות תלונה שהתקבלה במינהל ההנדסה בעיריית אילת על חשד לכשלים במבנה הידוע כ״קריית המשרדים״ הממוקם ברחוב חטיבת הנגב ושדרות התמרים באילת, הוכרז המבנה כמסוכן לשהיית אדם ונאסרה הכניסה אליו. הודעה על כך נמסרה לוועד הבניין.

התלונה האמורה הוגשה על ידי המהנדס חיים אלדן, אשר מצא בעת עבודות שיפוץ שנערכו בבניין, כשלים חמורים ומסוכנים. בעקבות התלונה נשלחה ממהנדס העיר, דרישה לנציגות הבניין לבצע בדיקה מידית של המבנה. בחלוף המועד ומשלא בוצע הנדרש, מינה מהנדס העיר את אינג' דן שטיין לבצע הבדיקות הדרושות.

בהתאם לדוח ראשוני שהגיש אינג׳ דן שטיין מה- 15 בספטמבר נקבע כאמור כי ״השימוש במבנה מוגדר כמסוכן. בהתייחס לתקרה של מכון העתקות אשר אינה יציבה ועלולה לקרוס בכל רגע ללא תמיכה״. יצוין כי התקרה של מכון ההעתקות מהווה רצפה של קומת הכניסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות הדו״ח האמור הוציא ראש העירייה – אלי לנקרי הודעה דחופה לוועד הבניין, מתוקף סמכותו הקבועה בחוק עזר לאילת ״הריסת מבנים מסוכנים״ תש״ך 1960, לפיה חל איסור על כניסה למבנה עד לקבלת דו״ח מקיף לרבות בדבר הוראות ביצוע. ראש העירייה הורה על גידור המבנה לרבות תליית שלטים המזהירים מפני כניסה למבנה. הודעה בהתאם הועברה גם למשטרת מרחב אילת ולגורמים נוספים. מחר (א׳) יקיים ראש העירייה הערכת מצב עם כל הגורמים הנוגעים בדבר.

צילום: דוברות עיריית אילת

Back to top button