חדשות הארץמבזקים

השר לשעבר אהרון אבוחצירא הלך לעולמו בגיל 82

ח״כ והשר לשעבר אהרון אבוחצירא הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 82. אבוחצירא ז"ל כיהן כראש העיר רמלה (1972–1977) וכחבר הכנסת מטעם המפד"ל, תמ"י והליכוד בשנים 1977–1992, ושר בממשלת ישראל. אבוחצירא ז"ל התגורר באשדוד והותיר אישה ושישה ילדים.

‏משפחתו מוסרת כי מועד הלוויה יקבע בהמשך אך הוא יקבר ברמלה שם כיהן כראש העיר, ויטמן למנוחת עולמים בחלקה המשפחתית בבית העלמין הישן לצד אביו, האדמו״ר רבי יצחק אבוחצירא, הבאבא חאקי. מ‏בית החולים איכילוב נמסר כי הוא משתתף בצער המשפחה.

שר המשפטים גדעון סער, ספד: "הצטערתי מאוד לשמוע על פטירתו של השר לשעבר אהרון אבוחצירא, נבחר ציבור שהוביל עשייה וחקיקה חברתית למען השכבות החלשות והנזקקים בחברה. אהרון היה אחד האנשים החכמים שהכרתי ואהבתי. תמיד נהניתי לשמוע ממנו עצה טובה המבוססת על נסיונו ותבונתו. תנחומי למשפחתו. יהי זיכרו ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), אחיינו של השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז"ל, ספד: "בצער רב וביגון קודר קיבלנו את הידיעה הקשה על פטירתו של דודי היקר השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז"ל, שתרם תרומה אדירה למדינה, סייע למוחלשים ביותר, בחברה הישראלית הוא אהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל – סייע לשכבות החלשות ובין ההשגים הבולטים שהצליח להעביר שורה של חוקים שיסייעו בעבורם, חוקק את זכויות הביטוח לאומי,קצבת זקנה, קצבת ילדים,ועוד, זה הדרך שעליה הוא גדל בבית אביו, הסבא הגדול עטרת ראשינו סידנא בבא חאקי זצוק"ל,כך נזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך".

אהרון אבוחצירא ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button