מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תושב כפר מנדא דקר צעיר כי סבר שהוא ניסה לגרום לנזקים למונית של דודו

משטרת ישראל עצרה תושב כפר מנדא בן 39 לארח שדק צעיר בן 21 ופצע אותו באורח קשה עם פציעות חודרות בחזה. הרקע לאירוע: חשד שהקורבן ניסה לגרום לנזקים למונית של דודו.

ברביעי בספטמבר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על כך שצעיר בן 21 נדקר בכפר מנדא ופונה במצב קשה כשהוא סובל מפצעי דקירה רבים, ביניהם בחזה. הקורבן נזקק לכמה ניתוחים בבית החולים כדי לייצב את מצבו. כוחות מתחנת משגב הגיעו למקום והחלו בסריקות לאיתור החשוד בדקירה. בפעילות מהירה של השוטרים, הצליחו לאתר את החשוד, תושב כפר מנדא בן 39, כשהוא עדיין לובש בגדים מוכתמים בדמו של הקורבן. הוא נעצר ונלקח לתחנה.

במסגרת החקירה, ביצעו החקורים פעולות חקירה רבות שכללו איסוף רב של ראיות וגביית עדויות, מהן עלה כי הקורבן חשד כי התוקף ניסה לפגוע במונית השייכת לדודו, בעקבות שריפת המונית לפני כשנה. במהלך החקירה קשר עצמו התוקף לסכין שאיתה על פי החשד ביצע את הדקירה. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שמופנות כנגד אזרחים ותפעל במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות. משטרת ישראל לא תקבל מצב בו אזרחים מותקפים באלימות ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה במטרה להביא את אותם עבריינים לדין."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button